Sondre Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Sondre: Jeg har akkurat spist alt for mye hjemmelaget burger, ikke få meg til å spy :'( Har flere bilder på lur. Vil du se?
Shikaru Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 skjedd med at de har fucka opp designet på facebook nok en gang?
Sameboe Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 skjedd med at de har fucka opp designet på facebook nok en gang? Det skal jo forenkle, noe det gjør... men ble jævlig styggt.
L4r5 Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 FORUMET ER PÅ TUR! Hva har skjedd? wtf?Har det skjedd noe?
Sondre Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 skjedd med at de har fucka opp designet på facebook nok en gang? Hva har de gjort? Kan ikke se noe forskjell.
Campin Carl Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Jeg sitter med chrome og "Beautify Facebook" så jeg har ikke merket noe
WheelMan Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 FORUMET ER PÅ TUR! Hva har skjedd? wtf?Har det skjedd noe? Det, og facebook, fikset seg etter restart av nettleser. CSSen var på sykkeltur.
Herr Brun Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 skjedd med at de har fucka opp designet på facebook nok en gang? Hva har de gjort? Kan ikke se noe forskjell. Det kommer ikke til alle brukerne samtidig. De starta for et par dager siden. Jeg fikk oppdatert nå i kveld. I motsetning til de andre oppdateringene som har vært tidligere, likte jeg denne.
Kverulantus Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Jeg vil ha! Ser ca slik ut nå ^^ Mange som har klaget på layouten D= Synes den var genial
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2010 Skrevet 5. februar 2010 Folk skal alltid ha noe å klage på, samt at det i sosiale nettsamfunn, nærmest har blitt moderne å være konservativ.
Flabba Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 noen som har forslag til fint sted å dra på ferie til sommeren?
Kverulantus Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Tenkte å gjøre det meget simpelt i år. Dra alene til Danmark og leie slikt et feriehus. Er meget fint flere steder. Og da mener jeg virkelig fint
Flabba Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Tenkte å gjøre det meget simpelt i år. Dra alene til Danmark og leie slikt et feriehus. Er meget fint flere steder. Og da mener jeg virkelig fint jeg og familien pleide å leie hus i danmark i alle år når jeg var liten. Men begynner å bli lenge siden nå:/ Jeg greier ikke bestemme meg. Er så mange steder jeg vil dra til, men ting er sykt dyrt.
L4r5 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 noen som har forslag til fint sted å dra på ferie til sommeren?Bergen
Anbefalte innlegg