Deadringer Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Forslag til middag? Jeg skal mekke meg strimlet kjøtt av edelgris med saus og fløtegratinerte poteter. Its digg, try it.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 En herre er synonymt med en mann. Ofte brukt til å beskrive fornemme menn som har monokkel og flosshatt. Du vet da godt hva jeg siktet til. Han skrev "the lord" og reffererte dermed til herren/gud, noe som ikke finnes! Zhe proof? Se hva jeg svarte på da: You shall not tempt the lord!
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Nudler Det er ikke middag... Det er lunsj det! Skal det være til middag, må det isåfall tilsettes i en wok (for å bli mett)
Slimda Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Gud finnes, folkens. Han sitter nemlig bak denne avataren og hånflirer av dere.
L4r5 Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Du sier det ikke finnes en Gud, jeg trenger et bevis!Da kan du få lov til å bevise at det ikke går en tekanne i bane rundt sola.
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Du sier det ikke finnes en Gud, jeg trenger et bevis!Da kan du få lov til å bevise at det ikke går en tekanne i bane rundt sola. Hvorfor det? Vet jo at det gjør det
L4r5 Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Gud finnes, folkens. Han sitter nemlig bak denne avataren og hånflirer av dere.Jeg blokkerte avataren for å se hva som var bak. Der var det ingenting. Ergo gud finnes beviselig ikke.Yay, sameboe, jeg klarte å bevise det!
Herr Brun Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 En herre er synonymt med en mann. Ofte brukt til å beskrive fornemme menn som har monokkel og flosshatt.Du vet da godt hva jeg siktet til. Han skrev "the lord" og reffererte dermed til herren/gud, noe som ikke finnes!Zhe proof?Visste du at det er en tekanne som går i bane rundt sola. Den er midtveis mellom Jorda og Mars og er for liten til at vi kan se den med teleskopene våre. Bevis meg feil. Det er jo poenget. Vi kan ikke bevise verken at gud finnes, eller at han ikke finnes! Glimti sier at Gud ikke finnes. Det kan han ikke bevise. En kan si "jeg tror ikke det finnes en gud" eller "jeg tror det finnes en gud", men det er like dumt å si "gud finnes ikke!" som å si "gud finnes!".
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Forslag til middag? Hmmm... Du/dere kan jo lage: Chicken Curry med nanbrød, ris, salat og en god vin til. Tror det hadde blitt en slager. Hørtes nam ut! Forslag til middag? Jeg skal mekke meg strimlet kjøtt av edelgris med saus og fløtegratinerte poteter. Its digg, try it. I know! Fristet veldig nå. Edelgris it is, kyllinggreiene må prøves en annen dag.
Deadringer Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Edelgris it is, kyllinggreiene må prøves en annen dag. Great choise
After Dark Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Et åpningsinnlegg fra en av mine tideligere tråder: Jeg er ikke religiøs av meg så jeg har aldri trodd på noen gud, men dette synes jeg er et litt interessangt emne uansett: Med tanke på hvordan verden fungerer i dag med uenigheter konflikter og kriger flere steder i verden, kan det være bevis på at det ikke finnes en god gud? Det finnes uendelige eksempler på kriger, også der det er religion med i bildet. Kan feks. nevne den såkalte Globale antiterrorkrigen der både George W. Bush og Osama bin Laden ofte referer til gud når de uttaler seg eller Israel-Palestinakonflikten der det er religiøse på begge sider. Det er bare et par eksempler. Men man trenger ikke en gang å gå til så drastiske eksempler som kriger eller internasjonale konflikter. Det er mye drap, voldtekter, grov/ blind vold, ran og annen elendighet ute å går i verden i dag. Dersom verden hadde blitt skapt av en god gud, ville ikke denne guden da ha formet mennesket i et annet bilde enn dette? Kan en god gud ha hatt til hensikt å skape mennesket så aggressivt og blodtørstig, var det en god guds ønske at menneskeheten og verden skulle utvikle seg slik som dette? Det at menneskeheten har så mye fustrasjon, aggressivitet og hat i seg samt at verden er så full av konflikter, kriger, voldtekter, drap, missunnelse, og krangling mener jeg kan være et bevis på at det ikke eksisterer en god gud. Hva mener dere om dette?
Nopros Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Noen firmaer å anbefale som kan være villig til å sponse elevbedriften våres med Tv'er? Eventuelt privatpersoner.
Herr Brun Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Maria? Ja, eksen din, altså. Haha. Det tviler jeg på. Dessuten har hun visstnok hatt solfri ganske lenge nå.
Eplefe Skrevet 4. februar 2010 Skrevet 4. februar 2010 Maria er bare en venninne av meg på skolen. Hun har ikke et "brukernavn", så jeg vet ikke hva annet jeg skal kalle henne.
Anbefalte innlegg