christinahk Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Tipper dere sover før film nummer tre skal starte.Tror du har helt rett, men vi skal gjøre et forsøk. Døgnrytmemessig så burde det gå fint for min del, med tanke på at jeg sto opp 18.00 i dag Henning Olsen brownieis <3 Nammenammenam!!Du har en "n" for mye i navnet på isprodusenten ;D Henning Olsen brownieis <3 Nammenammenam!! Hennig Olsen heter han. Baaah, det vet jeg jo! Skrev litt for fort. Henning Olsen brownieis <3 Nammenammenam!!Igjen? Alltid! Endret 1. februar 2010 av christinahk
Deadringer Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Falt masse hår av og sånt. Men heldigvis har jeg tykt, fint hår, så jeg er ikke skallet enda <3 Jeg mener fortsatt det kunne bli episke situasjoner ut av det der.
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg selger sjela mi til den personen som kan gi meg sommer fra og med i mårra til starten av Desember!
Latias Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg selger sjela mi til den personen som kan gi meg sommer fra og med i mårra til starten av Desember! Sett deg på flyet til Australia. Kom tilbake til Norge om et par måneder, og dra tilbake dit i september.
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Antar du spandere Latias Vi lager tråd... eller ikke. Skaff deg en homsegrill du!
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Hva faen'a Same ? Du ville ha sommer hele året?
Latias Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Antar du spandere Latias Jada, men først må jeg få sjela di. A deal is a deal.
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Uhm. Jaja... jeg tror jeg skal kjøre placebo medisin nå. Tar ett shot med konjakk mot sår hals også legger jeg meg. NATTA!
Teac Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Har kommt ekstremt med snø her i Stavanger i de siste par timene :/ Noen andre som har fått? Endret 1. februar 2010 av Teac
Mikkel™ Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Schøll! Sa gubben og pissa i havet så katta ble redd bikkja og sprang innabords og gjemte seg!
Aleks Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Schøll! Sa gubben og pissa i havet så katta ble redd bikkja og sprang innabords og gjemte seg! Konjakken var god eller?
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Den satt rett i sikringsboksen ja Og likevel har du nett? Skjønte hva du mente sånn egentlig
Old Game Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Fuck meg. Ok. Når og hvor? Denne "samtalen" har vi hatt før...
Shikaru Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 noen som har litt epic kaserollemiddager med kylling eller vanlig kjøttdeig? trur jeg må starte å lage litt mer av det.
Anbefalte innlegg