KKake Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har aldri smakt Red Bull. Er det noe galt med meg? Nei. Derimot er det noe galt med de som bare må drikke x antall bokser daglig.
Skogsraa Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Drikken ser på ingen måte innbydende ut. Blått og grått! Hvilken farge er egentlig Red Bull? Innholdet i boksen selvfølgelig.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har aldri smakt Red Bull. Er det noe galt med meg? Nei. Derimot er det noe galt med de som bare må drikke x antall bokser daglig. Å blås
Bytex Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Det ekke no godt egentlig. Smaker samme som Battery og alle de andre "energi"-brusene.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Drikken ser på ingen måte innbydende ut. Blått og grått! Hvilken farge er egentlig Red Bull? Innholdet i boksen selvfølgelig. Lyse gult. Det ekke no godt egentlig. Smaker samme som Battery og alle de andre "energi"-brusene. Ja, bare bedre. Pluss at Redbull har mye mye bedre effekt
Latias Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Red Bull er gul? Da har jeg lært noe nytt i dag også.
Skogsraa Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Har smakt en slurk av Brun en gang. Mest avskyelige jg har hatt i meg på lenge....
CypheroN Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Dere har ikke smakt energidrikk før dere har smakt Franks. Red Bull er en kjip rip-off.
Bytex Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Jeg drakk noe greier i tyskland som het White Lightning. Det hadde en hest på boksen. Drakk 2 bokser på en biltur og ble så skjelven at jeg ble dårlig.
L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 glassflasker.Før så fikk man kjøpt disse på Svinesund, men da jeg var der sist så jeg de ikke noe sted. Noen som vet grunnen?Det er ikke de samme. Asia-versjonen er enda sterkere Men hvorfor har de det ikke lenger der?
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Har smakt en slurk av Brun en gang. Mest avskyelige jg har hatt i meg på lenge.... Har aldri hatt noe mot det tidligere men etter og ha drukket redbull lenge og det var tomt på butikken så var dette alt jeg fant, endte med at jeg kasta boksa. Men helt på topp av æsj-smakslista ligger Monster. Det smaker ikke bare pyton men faktisk helt jææææævlig, takler ikke drikke det er ikke bare at det ikke er så fengende men om jeg true drikker så blir det oppkast.
Old Game Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Burn motherfucker burn tenker da på energidrikken
KKake Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Det ekke no godt egentlig. Smaker samme som Battery og alle de andre "energi"-brusene. +1 Synes så og si at all energidrikk smaker likt, sett bort i fra Urge Intense og Monster. Og Burn Juiced som bare smakte vondt.
Bytex Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Burn Juiced, ja...Det var det ekleste jeg har prøvd. Kjøpte jo en boks når det var helt nytt. Syns det luktet oppkast hver gang jeg tok boksen til munnen. Og de ekle klumpene i tillegg.
Petter Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Dere har ikke smakt energidrikk før dere har smakt Franks. Red Bull er en kjip rip-off. Den er nydelig:D
After Dark Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Dere har ikke smakt energidrikk før dere har smakt Franks. Red Bull er en kjip rip-off. Red Bull er det beste!
Sameboe Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Dere har ikke smakt energidrikk før dere har smakt Franks. Red Bull er en kjip rip-off. Skal kjøpes til TG!
Skogsraa Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Dette er den eneste "energi-drikken" jeg har i meg.
Anbefalte innlegg