Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Drikken ser på ingen måte innbydende ut. Blått og grått! Hvilken farge er egentlig Red Bull? Innholdet i boksen selvfølgelig.

Lyse gult.

Det ekke no godt egentlig. Smaker samme som Battery og alle de andre "energi"-brusene.

Ja, bare bedre. Pluss at Redbull har mye mye bedre effekt :p

Skrevet

Jeg drakk noe greier i tyskland som het White Lightning. Det hadde en hest på boksen. Drakk 2 bokser på en biltur og ble så skjelven at jeg ble dårlig.

Skrevet
glassflasker.
Før så fikk man kjøpt disse på Svinesund, men da jeg var der sist så jeg de ikke noe sted. Noen som vet grunnen?
Det er ikke de samme. Asia-versjonen er enda sterkere :p
Men hvorfor har de det ikke lenger der?
Skrevet
Har smakt en slurk av Brun en gang. Mest avskyelige jg har hatt i meg på lenge....

Har aldri hatt noe mot det tidligere men etter og ha drukket redbull lenge og det var tomt på butikken så var dette alt jeg fant, endte med at jeg kasta boksa. Men helt på topp av æsj-smakslista ligger Monster. Det smaker ikke bare pyton men faktisk helt jææææævlig, takler ikke drikke det er ikke bare at det ikke er så fengende men om jeg true drikker så blir det oppkast.

Skrevet
Det ekke no godt egentlig. Smaker samme som Battery og alle de andre "energi"-brusene.

+1

Synes så og si at all energidrikk smaker likt, sett bort i fra Urge Intense og Monster. Og Burn Juiced som bare smakte vondt. :p

Skrevet

Burn Juiced, ja...Det var det ekleste jeg har prøvd. Kjøpte jo en boks når det var helt nytt. Syns det luktet oppkast hver gang jeg tok boksen til munnen. Og de ekle klumpene i tillegg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...