Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har forskjellig smak. Det blir feil å si at noen har dårlig smak, fordi de ikke liker det samme som deg. Du er ikke perfekt selv. :wee:

Nå følte jeg meg smart.

Skrevet

Trodde dette citrix skulle være strict som helvette men neida, fikk installert pidgin og chrome gitt :fun:

Venter bare på siste trommel skal bli ferdig nå så.

Skrevet (endret)

Her hadde man en artig tur på byen, men så skal folk dra 12.30 for å rekke toget. Surt :( .

Det var jo såå koselig.

Edit: Tror jeg har permanent hørselskade, har ihvertfall et slags sus når alt er stille :(

Endret av chokke
Skrevet (endret)

Jeg har... Yoga Fier - Superkul med KNIV! på hjernen! Sto på trikken å stor sang den i sta. å etter det sitter den helt klisstra til hjernen min,

Endret av Flabba
Skrevet
Få som er kul med kniv egentlig. Er noen som ikke er skarp selv med kniv:p

ja. merkelig det der. Men sangen er sykt fengende. Jeg blir i super party humør av den O.o

Skrevet
[insert info om hvem sin feil det er her]

Din, by far.

Åååh, Ferrero Reche (staving). 2x hvite og 2x gule, de svarte smaker drit. Nammenimann!

Skrevet
Få som er kul med kniv egentlig. Er noen som ikke er skarp selv med kniv:p
Bahaha, nice one...
Ty ty.

En bekjent av meg på ungdomskolen syntes det var så kult å gå rundt med kniv. Hadde en sånn..uhm..eh..bladet lå liksom gjemt inne i selve skaftet og kom vippende fram når du dro skaftet ut til siden og bak..husker ikke hva det var men kniv, det skulle han ivertfall gå med.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...