Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
I declare this thread, open!
Du er så snill og flink og rydder for oss. :)

adore.jpg

Suck up...

STAKAR!
It's a cruel world.

Sant så sant.

@ petter indeed.

Endret av Aleksmy!
Skrevet

Hvor er den såkalte saksofonsoloen i Romeo and juliet? Jeg finner den altså ikke, og jeg sverger på at jeg har hørt igjennom hele sangen på live versjonen.

Skrevet (endret)
Hvor er den såkalte saksofonsoloen i Romeo and juliet? Jeg finner den altså ikke, og jeg sverger på at jeg har hørt igjennom hele sangen på live versjonen.

Tror hun linka til feil verson.

Double tap:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av Nopros
Skrevet (endret)

Lurer på hvordan master of puppets ville vært med en saksofon-solo i midten. Hmm.

Nærmeste jeg fant:

Endret av Bytex
Skrevet
Suck up...
Jeg behandler moderatorene som mine private vaktbikkjer. For at det skal fungere optimalt så må jeg bruke positiv forsterkning når de gjør som jeg vil. Siden jeg ikke kan gi dem noe leversnacks via TCP/IP (enda) så må jeg gi dem godbiter i form av bilde og/eller ord.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...