Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er greia med alle fuglene?

Prøver visst å få slutt på fotballpratingen ved å poste bilder av fugler. :p

DJ: Hva ble sluttresultatet i den kampen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Få fotballpratet i sin respektive tråd. Eventuelt respektive tråder.

Hvorfor det? Står det noe om det i førsteposten?

Brukerregler for Forumkaféen:

* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet.

* Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori.

* Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.)

(Flere vil bli lagt til etterhvert dersom de bli vedtatt.)

Vet at "alle" her inne hater fotball, men hvorfor kan man ikke prate om fotball når man kan prate om alt annet?

Fordi dette ikke er fotballtråden. Dere har en tråd for sporten, da kan dere like så godt holde det der og ikke dra det til tråder der majoriteten ikke liker fotball.

Skrevet
Kan dere vennligst ta denne fotballkrigen i fotballforumet? We don't fucking care. Please?

Da får vi ta all annen diskusjon i de respektive kategorier også? Og stå igjen med "herregud så kjedelig det er på skolen"-poster?

For øvrig, sup with the seagulls?

Skrevet (endret)
1996? Da tar vi nyere tid da!
"Jeg kan ikke runke til mine egne inbred-trøndere siden det klippet er ancient, så jeg tar et helt annet lag i stedet!"

God idé.

istockphoto_5624400-angry-seagull.jpg

Endret av Eplefe
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Var ikke denne fin? :wee:

flying-birds-seagull-mug-1198-p.jpg

Skrevet
Fordi dette ikke er fotballtråden. Dere har en tråd for sporten, da kan dere like så godt holde det der og ikke dra det til tråder der majoriteten ikke liker fotball.

Har ikke biler en egne tråder? Hva med filmer? Eller fuglene som har blitt postet på de siste sidene? Med din tankegang ender det nok opp med en død tråd som ingen bruker...

Skrevet
Må være denne tror jeg :hmm:

[yotube]A43JOxLa5MM[/yotube]

Ikke akkurat måke, men definitivt en av de kuleste fjærkreene jeg har sett den siste tiden.
Skrevet

Har ikke biler en egne tråder? Hva med filmer? Eller fuglene som har blitt postet på de siste sidene? Med din tankegang ender det nok opp med en død tråd som ingen bruker...

Thats what she said

Skrevet

Så du mener at hvis jeg og noen brukere til hadde begynt å poste flere sider med prat som overhodet ikke interesser deg eller de fleste andre, så ville du ikke bedt oss holde oss i våre respektive tråder?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...