Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

errr... Sorry for å avbryte her men, har noen av dere sett BF2 platen min? Klarer ikke å finne den :(

Endret av Bimmerfan
Skrevet
Jeg blir flau på deres vegne faktisk.
Var litt teit, ja.

Et bilprogram i en TV-serie kåring er teit. :wee:

Altså, kritiserer ikke deg. Kudos til deg for å starte en så stor kåring. :w00t:

Skrevet
Evt. sett på no viking metal og legg deg med ei god bok og konverter energien :D

Til hva?

Det blir en temmelig langt liste om man skal føre opp alle prosessene i kroppen der høyverdig energi omdannes til lavverdige former, og om man bare holder seg til indre energi i en lukket mengde med stoff får man heller ingen helhetlig beskrivelse av alle de mulige energiovergangene. Man kan jo allikevel hente frem de mest banale eksemplene slik som energioverføringen fra forbrenningsreaksjonene i muskelmassen til bevegelsesenergi eller omformingen av den potensielle kjemiske energien i organiske forbindelser til varme. Det vil være mye lettere å bare hoppe til siste ledd i samtlige prosesser og svare anergi, men det er kanskje å trekke det hele litt for langt ut i det meningsløse. Forøvrig synes jeg at "avslappingsenergi alà smurfejævel" ikke var så dumt sett ut i fra et fysiognomisk perspektiv. :p
Skrevet
Latias? Hvem er du? Nettopp registerert deg du og? :D

*Se for seg Dj_Dark med bordet på ryggen*. Skilpadde!

Hvem er du Kittycat? Aldri sett deg før. Nettopp registrert deg og spammet vilt? Mulig vi spamme vilt, hvem vet?

Skrevet

Fant på no lurt å si, men mulig den ble litt for tørr så holder den for meg selv inntil videre

Skrevet (endret)
Mulig vi spamme vilt, hvem vet?

:lol:

Fant på no lurt å si, men mulig den ble litt for tørr så holder den for meg selv inntil videre

Meg med bord på ryggen er classic!

Endret av DJ_Dark
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...