Latias Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Oh hai! Hei, DJ! Ny på forumet? Aldri sett deg før!
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Latias? Hvem er du? Nettopp registerert deg du og?
Latias Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Latias? Hvem er du? Nettopp registerert deg du og? Ja, for et par dager siden. Har møtt mange rare brukere, men deg ser jeg for første gang.
Joαkim Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 (endret) errr... Sorry for å avbryte her men, har noen av dere sett BF2 platen min? Klarer ikke å finne den Endret 29. januar 2010 av Bimmerfan
Latias Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jeg blir flau på deres vegne faktisk. Du kan få joine. Alltid plass til en til.
CypheroN Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jeg blir flau på deres vegne faktisk.Var litt teit, ja.
Datasmurf Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hmm ... Iskrem, smultringer eller julekaker til snack?
Latias Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Jeg blir flau på deres vegne faktisk.Var litt teit, ja. Et bilprogram i en TV-serie kåring er teit. Altså, kritiserer ikke deg. Kudos til deg for å starte en så stor kåring.
CypheroN Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Angrer nesten på at jeg startet den, så mye mas om Top Gear. Bra det er over.
Catkin Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Latias? Hvem er du? Nettopp registerert deg du og? *Se for seg Dj_Dark med bordet på ryggen*. Skilpadde!
fargoth Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Evt. sett på no viking metal og legg deg med ei god bok og konverter energien Til hva? Det blir en temmelig langt liste om man skal føre opp alle prosessene i kroppen der høyverdig energi omdannes til lavverdige former, og om man bare holder seg til indre energi i en lukket mengde med stoff får man heller ingen helhetlig beskrivelse av alle de mulige energiovergangene. Man kan jo allikevel hente frem de mest banale eksemplene slik som energioverføringen fra forbrenningsreaksjonene i muskelmassen til bevegelsesenergi eller omformingen av den potensielle kjemiske energien i organiske forbindelser til varme. Det vil være mye lettere å bare hoppe til siste ledd i samtlige prosesser og svare anergi, men det er kanskje å trekke det hele litt for langt ut i det meningsløse. Forøvrig synes jeg at "avslappingsenergi alà smurfejævel" ikke var så dumt sett ut i fra et fysiognomisk perspektiv.
Wiciwato Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Latias? Hvem er du? Nettopp registerert deg du og? *Se for seg Dj_Dark med bordet på ryggen*. Skilpadde! Hvem er du Kittycat? Aldri sett deg før. Nettopp registrert deg og spammet vilt? Mulig vi spamme vilt, hvem vet?
TheKims Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Latias? Hvem er du? Nettopp registerert deg du og? *Se for seg Dj_Dark med bordet på ryggen*. Skilpadde! Fant på no lurt å si, men mulig den ble litt for tørr så holder den for meg selv inntil videre
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 (endret) Mulig vi spamme vilt, hvem vet? Latias? Hvem er du? Nettopp registerert deg du og? *Se for seg Dj_Dark med bordet på ryggen*. Skilpadde! Fant på no lurt å si, men mulig den ble litt for tørr så holder den for meg selv inntil videre Meg med bord på ryggen er classic! Endret 30. januar 2010 av DJ_Dark
Anbefalte innlegg