Datasmurf Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Og da var man på Orkanger igjen ... Ja ja, jeg kjeder meg alt og savner Steinkjer og folka der.
Eplefe Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jeg sitter på burger king og er usunn. Tingen som forundrer meg er at det sitter en liten jenteflokk her, de har kjøpt en liten brus, og vært her like lenge som oss. De har derimot gått bort på big bite og kjøpt seg hver sin baguette der, med drikke. Er ikke det på en måte i mot Burger King sin policy? Virker litt løk å bruke båsene deres for å sitte seg ned og spise og drikke og prate dritt uten å gi noe igjen. Du ser ikke folk som gjør det i en restaurant, kommer inn med mcdonalds-takeaway, setter seg ned og spiser.
Petter Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 jeg skal snart begynne på starwars og ta med en Kilkenny
CypheroN Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jeg sitter på burger king og er usunn. Tingen som forundrer meg er at det sitter en liten jenteflokk her, de har kjøpt en liten brus, og vært her like lenge som oss. De har derimot gått bort på big bite og kjøpt seg hver sin baguette der, med drikke. Er ikke det på en måte i mot Burger King sin policy? Virker litt løk å bruke båsene deres for å sitte seg ned og spise og drikke og prate dritt uten å gi noe igjen. Du ser ikke folk som gjør det i en restaurant, kommer inn med mcdonalds-takeaway, setter seg ned og spiser.Det er ikke lov, nei. Var en gang på McDonalds med kompiser. Hadde ikke cash at the time, og tok frem matpakka. Den fikk jeg beskjed om å legge vekk (Alle kompisene mine satt rundt og spiste Mc-mat.) I lol'd.
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Win! Jeg var akkurat på butikken for å kjøpe snacks. Da jeg sto og skulle ta på hjelmen før jeg satt meg på scooteren la jeg merke til at en fyr glemte en pose på parkeringsplassen før han kjørte. Snappet den opp da jeg kjørte. Lå tre øl oppi der. Gratis øl er alltid godt.
j-- Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Ja, gratis øl er fint. Tok to øl fra et dødsbo forrige uke. Død dames øl er sikkert ekstra godt
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Den var litt nice, Eplefe. Spørs om alle tar den da. Død dames øl er sikkert ekstra godt Dødsgodt!
Datasmurf Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Oh well ... Et par gode ting med å komme hjem er at jeg slipper å lage min egen middag, jeg slipper å ta oppvasken og det ligger alltid nye Donald-blad og venter på meg!
fargoth Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Oh well ... Et par gode ting med å komme hjem er at jeg slipper å lage min egen middag, jeg slipper å ta oppvasken og det ligger alltid nye Donald-blad og venter på meg! Nå mangler du bare cola og noen seigmenn.
Herr Brun Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Jeg sitter på burger king og er usunn. Tingen som forundrer meg er at det sitter en liten jenteflokk her, de har kjøpt en liten brus, og vært her like lenge som oss. De har derimot gått bort på big bite og kjøpt seg hver sin baguette der, med drikke. Er ikke det på en måte i mot Burger King sin policy? Virker litt løk å bruke båsene deres for å sitte seg ned og spise og drikke og prate dritt uten å gi noe igjen. Du ser ikke folk som gjør det i en restaurant, kommer inn med mcdonalds-takeaway, setter seg ned og spiser. Jeg hadde kasta de ut, hadde jeg jobba der. Det er selvfølgelig mot policyen deres, men de ansatte bryr seg ikke. Eller så har de ikke merka det. Jeg vil ha denne: Hva er det?
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Hva er det? Russel's teapot. La meg sitereIf I were to suggest that between the Earth and Mars there is a china teapot revolving about the sun in an elliptical orbit, nobody would be able to disprove my assertion provided I were careful to add that the teapot is too small to be revealed even by our most powerful telescopes. But if I were to go on to say that, since my assertion cannot be disproved, it is an intolerable presumption on the part of human reason to doubt it, I should rightly be thought to be talking nonsense. If, however, the existence of such a teapot were affirmed in ancient books, taught as the sacred truth every Sunday, and instilled into the minds of children at school, hesitation to believe in its existence would become a mark of eccentricity and entitle the doubter to the attentions of the psychiatrist in an enlightened age or of the Inquisitor in an earlier time.
Deadringer Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Ah, jeg tok den ikke før du skrev Russel's teapot. /downs
Mchansern Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 (endret) Ah, øl og tipping. Life`s good. Noe bra på tv i kveld? Endret 29. januar 2010 av Mchansern
Herr Brun Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Ah, øl og tipping. Life`s good. Noe bra på tv i kveld? Tja. Chelsea - Birmingham på canal+ sport2 as we speak.
L4r5 Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Ah, øl og tipping. Life`s good. Noe bra på tv i kveld? Tja. Chelsea - Birmingham på canal+ sport2 as we speak. Nei, med andre ord.
DannyVice Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Duppe Maarud paprika potetskruer i potetstappe = Himmelsk. HERREGUD SÅ KOS DET ER ! Takk for meg
Herr Brun Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Rex på TV2 Zebra nå Two and a half men på TV3 snart. Hva gjelder filmer: Mission to mars på Viasat 4 2135. Den er så dårlig at den er bra Cellular på NRK3 2150. Playing House på FEM 2100 Samt mye rart på canal+, som vanlig. F. eks. Juno og The day the Earth Stood still (førstnevnte har vært på siden 2000, andre begynner 2135)
Anbefalte innlegg