After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Woo! Da har jeg funnet soveplass i Oslo for Rammstein også. Jeg burde ha sjekket opp med snille grandtanten først, før jeg begynte å lete etter hotell og pensjonat. Perminal er billig.
Nie Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Joda, men jeg mistenker at velværefølelsen og gleden vet å skjemme seg selv bort er større på spahotell enn med nattevåk. <3 Jooo, men kosen er bedre med baby enn spa-hotell, vil jeg tro. Babykos med babyhud er så utrolig kos. ^^
Bytex Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Eplefe: Ja det kan vi godt, men det må ikke være for vamt ute, da. Også vil jeg ha masse sånne drage-nips fra Outland på alteret.
b-real Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hvorfor hater photoshop meg? Random quit da eller?
TheKims Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Glemte faen helt av at jeg skulle på visning av leilighet i dag... I`M STUPID
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Eplefe: Ja det kan vi godt, men det må ikke være for vamt ute, da. Også vil jeg ha masse sånne drage-nips fra Outland på alteret.Store drager som holder lyskuler plz.
L4r5 Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Random quit da eller?Nei, er bare jeg som ikke får til det jeg prøver på. Intet nytt med andre ord. Så i stedet for å bli sur på meg selv over manglende skills så forbanner jeg Photoshop. Det er helt klart deres feil.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Dersom jeg sykemelder meg, har jeg fremdeles krav på lønn? Sånn som det er nå, så begynner jeg å bli såpass psykisk nedbrutt av jobben min, at det er et tilnærmet helvete å gå på jobb hver dag. Men den type sykemelding må vel komme fra lege eller psykiater?
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Woo! Da har jeg funnet soveplass i Oslo for Rammstein også. Jeg burde ha sjekket opp med snille grandtanten først, før jeg begynte å lete etter hotell og pensjonat. Perminal er billig. Perminal?
TheKims Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Egil: Ja du har krav på lønn, gå til lege å forklar problemet så skriver h*n sikkert ut en sykemelding. De første 16 dager er det arbeidsgiver som skal betale. Etter det tar nav over
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Woo! Da har jeg funnet soveplass i Oslo for Rammstein også. Jeg burde ha sjekket opp med snille grandtanten først, før jeg begynte å lete etter hotell og pensjonat. Perminal er billig. Perminal? Perminalen heter det vel. Har bodd der en gang og det er det billigste hotellet jeg noen gang har vært på.
b-real Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Random quit da eller?Nei, er bare jeg som ikke får til det jeg prøver på. Intet nytt med andre ord. Så i stedet for å bli sur på meg selv over manglende skills så forbanner jeg Photoshop. Det er helt klart deres feil. Da kan du kose deg med dette: dette
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Dersom jeg sykemelder meg, har jeg fremdeles krav på lønn?Sånn som det er nå, så begynner jeg å bli såpass psykisk nedbrutt av jobben min, at det er et tilnærmet helvete å gå på jobb hver dag. Men den type sykemelding må vel komme fra lege eller psykiater? Du er heldig som kan sjukemelde deg. På jobben min er det slik: Er du syk? Eller "Er du sliten psykisk?" "Du KAN jo ikke være sliten eller psykisk sliten for du trener jo så mye!" ... De trodde ikke jeg var forkjøla forrige uke heller. Endret 27. januar 2010 av Mikkel™
Anbefalte innlegg