Deadringer Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Ikke nok med at de er feite og late, de skal faen meg ha en hel årsinntekt for det også..ikke værst. Jeg kastet litt opp i munnen da jeg så på hu til høyre.
Slurpee Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hold my calls. W7 Workshop. Might get interesting.
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Det gikk to dager med sykemelding, og så er døgnrytmen min fucked. Jaja. Jeg har i hvert fall ikke dårlig samvittighet for å ikke være på skole og jobb mer.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Ikke nok med at de er feite og late, de skal faen meg ha en hel årsinntekt for det også..ikke værst. Jeg kastet litt opp i munnen da jeg så på hu til høyre. Det jeg reagerer på er at ingen av de er så overvektige ikke kan jobbe. Spesielt ikke mannen. Jeg vet om folk som er mer overvektig enn de, og jobber fulltid uten problemer.
Deadringer Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Det jeg reagerer på er at ingen av de er så overvektige ikke kan jobbe. Spesielt ikke mannen. Jeg vet om folk som er mer overvektig enn de, og jobber fulltid uten problemer. Jeg kjenner også en som er større enn de og han jobber fint.
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Gud, jeg har virkelig ikke godt av å sitte på SA og se på bilder av stygge og / eller feite mennesker. Eller rare bilder fra datingsider. Jeg tror ikke jeg tør å sove mer. Noen av de kan jo være fra Norge, i nærheten av meg, man vet aldri
Deadringer Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Se filmen hos Youtube Jeg kommer ikke over hvor awesome den låta er. edit: Videoen er riktignok retardert. Av en eller annen grunn pleier metallmusikkvideoer å være det. Endret 27. januar 2010 av Nyhus
Balli Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Gud, jeg har virkelig ikke godt av å sitte på SA og se på bilder av stygge og / eller feite mennesker. Eller rare bilder fra datingsider. Jeg tror ikke jeg tør å sove mer. Noen av de kan jo være fra Norge, i nærheten av meg, man vet aldri They will eat you if they get the chance!
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Datasmurf Hvis du aldri har sett dem i nærområdet ditt er det vel ikke noe å bry seg med!?
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Du vet aldri med dem, de sitter sikkert like mye inne som meg, og plutselig blir de som hu dama på noen og seksti som ville ha med seg en ung student hjem fra byen og prøvde å få meg til å bli med henne, og da jeg sa nei og hoppa inn i taxien, fulgte hu etter meg og sto utenfor der jeg bodde. :| Uansett, muligens NWS, mest sannsynlig NMS: http://www.vickihooks.com/cb/source/16.htm
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er ikke flink til å anmelde. Ikke engang da jeg ble forsøkt ranet, nesten slått ned, og tuppa i balla, eller den gang jeg ble trua med kniv på byen ... Steinkjer = action, både fra bondeknøler og negre. Liker bare ikke å snakke med snut. Generelt.
After Dark Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Liker bare ikke å snakke med snut. Generelt. Jeg har sagt mye forskjellig til dem.
Deadringer Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg har sagt mye forskjellig til dem. Tøffen.
Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Sitter å hører på et fordrag om et prosjekt nå... Interesant, men blir sliten av det.
TheKims Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Var nå djevelsk sulten, men har ikke majones å ha på brødskiva Litt tidlig å starte middags laging enda. Hva har pøblene styrt med da?
dysfunctional Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Dagbladet er en jævla agurknytt-avis. /dagens rant
Demonfudge Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er forelsket i headsetet mitt, er det unormalt? Neei, men om du besudler det så er det kanskje litt unormalt. For... du gjør vel ikke ekle ting med headsettet ditt, TuseGøri?
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er forelsket i headsetet mitt, er det unormalt? Neei, men om du besudler det så er det kanskje litt unormalt. For... du gjør vel ikke ekle ting med headsettet ditt, TuseGøri? Jeg har trekant med det headsetet og god musikk hver dag, gir utrolig god øregasme.
Anbefalte innlegg