Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på visning på en leilighet i oslo i morgen. 5600pr mnd for 18 kvm :wow:

Jeg flytter fra 120kvm leilghet på bryne, Blir sikkert litt klaustrofobisk i begynnelsen.

Gruer meg til å kjøre flyttelass i neste uke. Blir ca 100 mil T/R

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eeeep, det er litt lite plass ja. Får vel plass til senga, liten komfyr, TV og en sofa. Og strengt tatt trenger man jo ikke mere.

Er en kar på jobb som insisterte på at han MÅTTE ha leilighet på Bislett, så han kjøpte en 20 kvm leil. til 1,2 millioner. Tulling. Har ikke plass til kjøkkenutstyr engang.

Tror du greier å finne billigere leiligheter enn den der, altså. Jeg bor på 55kvm for 600k i Drammen. Jobber i Asker så pendlinga er no problem.

18kvm ser kanskje stort nok ut når det er helt tomt. Men så blir det klaus når du flytter tinga dine inn.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)
Fant en liten søtnos på Dagbladet.

240x320.jpg

Den har vært oppe en gang i denne tråden allerede. Og vel.. Den er awesome. Se på det fjeset. Jeg vil ha en slik. Sikkert myk og god å ta på også. I følge avisa er visstnok "kjøttet" tynnere enn vann om jeg husker riktig.

edit:

Og ja den er så awesome at jeg quoter bildet. Nesten avatarverdig.

Endret av Nyhus
Skrevet
Noen som mister matlysten av å se på det der? Dere må ha en utrolig sart sjel.

Som sagt, jeg spiste mens jeg så det. Regel nr. 1 fra nå av: Hold deg unna DNFK når du spiser!

Skrevet
Noen som mister matlysten av å se på det der? Dere må ha en utrolig sart sjel.

Som sagt, jeg spiste mens jeg så det. Regel nr. 1 fra nå av: Hold deg unna DNFK når du spiser!

Du tåler lite, den lille krabaten er jo nydelig! :love:

Skrevet

Det er synd at den er utrydningstrua :/

Jeg liker blobfish jeg.

Og jeg vurderer nå å starte en gruppe for å redde mårhunden jeg linka til tidligere, og bare fordi den ser trist og litt tilbakestående ut, linker jeg bildet igjen:

100124_maarhund_1169855c.jpg

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Noen her som tilfeldigvis har spilt Abe's Oddysee på pc?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...