Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er mørkt øl som er tingen, spesielt Newcastle Brown Ale. <3

Newcastle brow er ikke spesielt mørkt da. Jeg synes den er mildere enn en vanlig bayer. Men god øl, for all del. Var ingen stor fan før fordi jeg ble så skuffa første gangen jeg drakk den. Forventet et mørkere øl. Men en kamerat av far min gav meg et par flasker for et par måneder siden og det var gode greier.

Lenke til kommentar
Internett-eksen. Som i at du er sammen med ei over nettet, uten å ha truffet henne?

Jepp.

 

Internett-eks? O.o

Oh yeah. Møtte a på Blink, fant a igjen på Nettby, skrev masse frem og tilbake, begynte å spille WoW sammen, utveksla MSN og mob.nr., tok det hele til et nytt nivå og vips "Er vi blitt oss?" og booyah! Mitt eneste halvveis fungerende forhold så langt, og faktisk det nærmeste jeg kommer et forhold. Yeah! :p

Lenke til kommentar
Internett-eksen. Som i at du er sammen med ei over nettet, uten å ha truffet henne?

Jepp.

 

Internett-eks? O.o

Oh yeah. Møtte a på Blink, fant a igjen på Nettby, skrev masse frem og tilbake, begynte å spille WoW sammen, utveksla MSN og mob.nr., tok det hele til et nytt nivå og vips "Er vi blitt oss?" og booyah! Mitt eneste halvveis fungerende forhold så langt, og faktisk det nærmeste jeg kommer et forhold. Yeah! :p

Såpass ja :p Har funnet noen kvinnz over nettet selv, men de har jeg møtt da ;)

Lenke til kommentar
Lillebroren min på 11 år kommenterte at jeg ikke hadde dame. Klassekameraten hans hadde visst hatt 3 stk. allerede. "******** har jo hatt 3 damer. 2 på en gang til og med. Du er jo 3 år eldre og har ikke hatt dame enda"

Kjenner til det, søstrene mine på 9 og 10 maser om at de bil bli tanter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Her er det primært storebror som er veldig gira på at jeg og dama skal gifte oss og/eller få unger. Selv om jeg gang på gang, presiserer at det kommer nok til å bli en god stund før det skjer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...