Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
da vil jeg utbringe en skål! For øl, for rare skummle forummennesker og for at ølen skal ta knekken på forkjølsen! skål!!

Lykke til med den ja! :p

 

Noen her som kan anbefale et greit, men rimelig hotell i Oslo sentrum?

Lenke til kommentar
Lillebroren min på 11 år kommenterte at jeg ikke hadde dame. Klassekameraten hans hadde visst hatt 3 stk. allerede. "******** har jo hatt 3 damer. 2 på en gang til og med. Du er jo 3 år eldre og har ikke hatt dame enda"

Kjenner til det, søstrene mine på 9 og 10 maser om at de bil bli tanter.

 

bil bli?

Fixd.

Lenke til kommentar
Noen her som kan anbefale et greit, men rimelig hotell i Oslo sentrum?

Hotell Cæsar skal være bra, er hvertfall det jeg har hørt.

 

Ellers så har jeg blant annet bodd på dette hotellet, fornøyd med det. Drar du alene?

 

Hvor rimelig det er er jeg ikke sikker på, da. :wee:

 

SLars1: Samme her, bortsett fra at det ikke er så mange som ville gjort noe sånt mot han da.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Internett-eksen. Som i at du er sammen med ei over nettet, uten å ha truffet henne?

Jepp.

 

Internett-eks? O.o

Oh yeah. Møtte a på Blink, fant a igjen på Nettby, skrev masse frem og tilbake, begynte å spille WoW sammen, utveksla MSN og mob.nr., tok det hele til et nytt nivå og vips "Er vi blitt oss?" og booyah! Mitt eneste halvveis fungerende forhold så langt, og faktisk det nærmeste jeg kommer et forhold. Yeah! :p

Såpass ja :p Har funnet noen kvinnz over nettet selv, men de har jeg møtt da ;)

Jeg kunne tenkt meg å møte a, men det koster meg for mye. Både i mot og kronasjer. Fly og tog / buss til der a bor, og så hotell / pensjonat for noen dager (nei, jeg fikk ikke bo hos henne, hu var 15-16 i den tiden dette foregikk, jeg var 19-20, foreldra hennes nekta (og så vidt jeg vet nekter henne enda) henne å ha gutter som lå over :p ). Nei, sånt har jeg ikke råd til.

Derfor dro jeg heller aldri til St. Petersburg, Edinburgh, Middlesbrough eller Canberra for de jeg fant der. :p

Ei heller til Ørsta, Stryn, Florø, Førde, Alta, Mo i Rana, Bergen, Vennesla, Mandal, Tønsberg, Saltdal, Nærøy eller noen av de andre gudsforlatte, avsidesliggende stedene jeg har finni kvinnz :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...