Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står til Lenin?

Yo, Yasser! Står til bra. Ikke mye å si. Sliten (som vanlig) etter mange timers skole. Du a?

 

Skulle egentlig på et møte om fremtidig og muligens snarlig jobb, men hun jeg skulle møte var blitt syk så det har stort sett blitt red bull, data, cola, burger samt mer red bull og data i dag. Sitter med en boks med røde okser akkurat nå og skal vel ha en til enda. Satser på film med nytt tv i kveld. :D

Lenke til kommentar
Terrasse er det som teller.
Kan godt hende det er det jeg har? Vet ikke forskjellen.

 

Tatt fra wiki:

 

En terrasse er et planert område på bakkenivå, eller på tak av bygning, eller deler av bygning, som er plassert ved fasaden. Terrasse er et fransk ord som har sin opprinnelse i det latinske terra som betyr jord. Området er gjerne avgrenset av støttemur eller brystning.

 

En veranda kan ligge i alle etasjer, og oftest har den tre vegger, gulv og tak, og er en del av bygningen, eller tilbygget slik at den er et uterom med minst to vegger, gulv og tak. Adgang til slik veranda er som oftest fra innsiden.

 

Aka terrasse er som oftest på bakken eller på taket(gjellder helst store bygninger), mens veranda er "oppe i luften"

 

Så lærte ve noe nytt i dag også :)

Lenke til kommentar
Står til Lenin?

Yo, Yasser! Står til bra. Ikke mye å si. Sliten (som vanlig) etter mange timers skole. Du a?

Skulle egentlig på et møte om fremtidig og muligens snarlig jobb, men hun jeg skulle møte var blitt syk så det har stort sett blitt red bull, data, cola, burger samt mer red bull og data i dag. Sitter med en boks med røde okser akkurat nå og skal vel ha en til enda. Satser på film med nytt tv i kveld. :D

Awesome. Håper det fikser seg med jobben. :w00t:

 

 

Det er en slags veranda på bakke nivå.
Da har jeg to verandaer og en terasse :love: Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Står til Lenin?

Yo, Yasser! Står til bra. Ikke mye å si. Sliten (som vanlig) etter mange timers skole. Du a?

Skulle egentlig på et møte om fremtidig og muligens snarlig jobb, men hun jeg skulle møte var blitt syk så det har stort sett blitt red bull, data, cola, burger samt mer red bull og data i dag. Sitter med en boks med røde okser akkurat nå og skal vel ha en til enda. Satser på film med nytt tv i kveld. :D

Awesome. Håper det fikser seg med jobben. :w00t:

 

Takk. Håper jeg også. Hva blir ditt tidsfordriv i kveld?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...