Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Så så, bare fordi din mor er perfekt, på alle mulige måter, så trenger du jo ikke være slenge med leppa mot andres mødre? Forresten, hils din mor og si jeg satt pris på vårt siste møte.

 

 

Mener å huske jeg så et program som faktisk gikk ut på at to (som oftest feite) karer kom med "morra di" vitser til hverandre og så ble en vinner kåret. Sikkert på MTV eller noe slikt. Den typen program som virkelig får meg til å innse hvor gammal og bitter jeg er blitt. :/

 

Uansett, får nå håpe kategorien blir godt brukt og at den sprer fred og vennskap utover forumets grenser.

Yo Moma på MTV :wee: . Hiphop gangsta's slenger dritt til hverandre og poserer. Dritkult... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så nettop Jungelboken igjen og lurer på: Fins/fantes det virkelig bjørner og ulver i India?

 

Fra wiki:

Sloth Bear, Melursus ursinus

Subspecies Sri Lankan Sloth Bear Melursus ursinus inornatus

Subspecies Indian Sloth Bear Melursus ursinus ursinus

 

Himalayan Wolf Canis himalayensis Critically Endangered Northern India and Eastern Nepal

Takk! :D

 

 

Er forresten også tvilling, så jeg liker forandring.

Lenke til kommentar
Får vel komme med et lite innlegg jeg også i den sosiale delen.

Bundy: Visste du at du ligger kun på en 3. plass med antall poster i denne kaféen?

WHAT? Forumet har blitt hacked, jeg er sikker på det!

 

 

Faen, jeg har ikke røyka siden klokka 5 i dag, og jeg ser på tårnet jeg har lagd av 2 kartonger røyk her på pulten.

 

Men jeg våkna nettop *fyre sigg*

 

 

Ahhh

Lenke til kommentar
Mener å huske jeg så et program som faktisk gikk ut på at to (som oftest feite) karer kom med "morra di" vitser til hverandre og så ble en vinner kåret. Sikkert på MTV eller noe slikt. Den typen program som virkelig får meg til å innse hvor gammal og bitter jeg er blitt. :/

 

 

Yo moma (eller noe?) :p

 

edit: waaay too late

Endret av Ethernet
Lenke til kommentar
Yo Moma på MTV :wee: . Hiphop gangsta's slenger dritt til hverandre og poserer. Dritkult... :roll:

 

Går programmet fortsatt? Har ikke sett på MTV på år og dager. Skal si det er mye rart man kan lage underholdning ut av på TV. Bruk heller pengene på å lage en skikkelig supermannserie eller noe slik. Lære folk litt etikk og moral ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...