Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sikkert et par timers opprensking her. Pcen er mildt sagt fucked for å si det på godt norsk.

Super anti spyware har klart å søke igjennom 600 elementer på 10 min.

Hva med å gjenopprette maskinen fra et image? Eller er du kanskje en av dem som ikke har laget deg et image av systempartisjonen enda?

 

Er ikke så kløpper med pc:)

Skal Kjøre alt jeg har av opprensking å så legge ut en hijack logg på data delen

Lenke til kommentar

Litt rart, plutselig har vi fått mange nye kanaler. Før hadde vi bare NRK 1, 2, 3. OG TV2. Nå har vi Viasat 4, TV 3, alle bi kanalene til TV2, TV Norge og fem, pluss noen filmkanaler.

 

Senest for noen dager siden ringte en fyr og spurte om vi ville ha nye kanaler og pappa sa klart og tydelig nei. Vi kommer ikke til å betale for de.

Lenke til kommentar

Denne ser insane ut:

 

http://shop.lego.com/Product/?p=10179

10179-0000-xx-12-1.jpg

 

5195 pieces, 15kg tung nesten 1 meter lang. Nest største lego-kittet noensinne. Har funnet et par av de på ebay.

 

Jeg er 31. Lego er balsam for sjelen uansett hvor gammel man er blitt. Jeg hadde også en slik sekk full av lego men likte best kits med tegninger husker jeg. Har ikke bygget noe på 15 år minst. Nå er gnisten tilbake. Og jeg har penger :p

 

Når man blir eldre setter man mere pris på veien mot målet, istedet for målet i seg selv (leke med tingen etterpå den er bygd).

Og disse Star Wars settene er så fine at man kan ha dem på utstilling.

 

 

:love:

Herregud den der har jeg siklet etter mang en gang...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...