Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Datasmurf: Damn you. Hva slags PC har du bestilt? Et skikkelig beist? :)

Ikke akkurat, specs står i profilen :)

 

Ikke så ille det der, og heller ikke så langt unna specsa på min maskin..

 

 

Får se om jeg ikke oppgraderer en gang før TG.

Lenke til kommentar
Ønsker å prøve et morsomt eksperiment på en kompis. Send tekstmeldingen "Den er brun" (han er bergenser) til 46426329.

 

Kan jeg vel hvis det er noen flere som er med på det? Skal vi gjøre det kl et eller anna slik at han får mange på en gang og ikke spredd ut over dagen.

 

Ja, for eksempel klokka 1200? Hadde vært utrolig gøy å sett ansiktsuttrykket hans :p Fin practical joke :)

Endret av Redaktøren
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

@Redaktøren: Dette har blitt et vanlig fenomen flere steder i landet, også her i Møre og Romsdal. Særdeles ulogisk som bare vitner om menneskers evne til å adoptere tilnærmet hva som helst fra andre, bare det er riktige personen de hører det fra først. Gjernest et individ med selvutnevnt høyere status enn resten av flokken. I Amerikanske filmer blir denne personen oftes skildret i rollen som quarterback med svær jakke som dulter nerdene og som oftest får sin søte hevn.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvis man bruker ignore-funksjonen på en bruker, vil da denne brukeren bli forhindret i å sende PM-er?

 

Tror det, hvis ikke er det også mulig å sette en bruker på ignoreringsliste for PM.

Husker jeg gjorde det for en stund tilbake med en litt vel pågående selger, som på død og liv skulle selge meg et lydkort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...