Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
multisync: Stakkars mann.

 

Kom nettopp hjem fra biblioteket. Har sittet der og lest i tre timer, så i kveld behøver jeg ikke sitte med dårlig samvittighet på kinoen. \o/ Gleder meg til å se District 9!

 

District 9 gleder jeg meg også til å se, skal se den til helga. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det virkelig mulig og kjede seg så mye som jeg gjør?

Har vært hjemme hele uka å kun glant på tv eller pc skjermen. Eneste gangen jeg har vært ute var tidligere i dag når tobakken ble tom.

 

Xboxen fikk 2 røde ringer etter overdrevent mye spilling tidligere i dag.

 

Trenger sårt en en hobby. Noen tips?

Lenke til kommentar
Er det virkelig mulig og kjede seg så mye som jeg gjør?

Har vært hjemme hele uka å kun glant på tv eller pc skjermen. Eneste gangen jeg har vært ute var tidligere i dag når tobakken ble tom.

 

Xboxen fikk 2 røde ringer etter overdrevent mye spilling tidligere i dag.

 

Trenger sårt en en hobby. Noen tips?

World of Warcraft? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Det viktigste er å ta seg tid og virkelig ha lyst å lære det. Dessuten kan det være fordelsmessig å begynne med en nylonstrenger ettersom at de ofte er ganske mye mer lettspilt og gir bedre plass til fingrene enn en stål-strenger, noe som gjør plassering lettere.. :) Dessuten ligger de som regel en del lavere i pris.

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Faen, sku ønske jeg var student i Trondhjem i oktober altså. Få med meg hele UKA. Jay-Z, Gorgoroth, Minor Majority, Franz Ferdinand, Veronica Maggio, Detektivbyrån, Aqua, Postgirobygget, Gåte +++

Jeg får med meg Gåte da, men sku gjerne sett Veronica igjen, samt fått med meg Aqua, bygget, Gorgoroth og Minor Majority. Og Jay-Z så jeg kunne krysset ham av på lista over amerikanske rappere jeg har vært på konsert med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...