Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aha, og i hvilken eske lå den, sammen med hvilke ting?

 

Ha ha, åpna en anna eske og fant en tyggispakke som gikk ut på dato i fjor.

Lurer på om den er spisbar.

Han bare lurer deg. Den var naturligvis min. Den lå oppi den esken du fant den i sammen med de andre tingene i esken.

 

Angående tyggispakka. Gief full report!

Lenke til kommentar
Er lite glad i eposter som sier at "bestill dette til oss". Det var alt eposten sa. Ikke noe om modellnummer, hvorfor det skulle bestilles, hva som er galt eller noe som helst. Bare en setning som sa (ikke spurte) "Bestill dette til oss."

 

Argh.

 

Jeg håper det sto hva som skulle bestilles, ikke bare "dette"

Det stod faktisk "Bestiller varmeelement til kopimaskinen vår."

Som var sendt til en som var syk. Som var sendt til en som var borte. som var sendt til meg. Jeg spørr hvilken kopimaskin det er snakk om, og svaret er "den vi fikk nylig".

 

*rive ut håret*

Lenke til kommentar

SnittLeif, fordi jeg tester deg ;D

Om du ikke vet hva som står der eller kan gi meg noe annen beskrivelse enn at de tre hundre kronene er dine, så kan det være det samme.

 

Also, jeg får alle de gøyale jobbene.

Nå skal jeg finne et sted å bo nær St. Olavs hospital i Trondhjem til under 5000 kr måneden med strøm, internett og kabel-TV, hvor søsteren min kan bo.

Yay :)

 

edit: Wow, jeg har 25.779 poster på forumet nå.

Lurer på hvor mange timer jeg har brukt her tilsammen.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Tenk på hvor rik du hadde vært hvis du hadde brukt all den tida til å lære deg noe og tjene penger på det. :wee:

 

Men dere, har lagt inn Vista på nytt så nå lurer jeg på hvilken browser jeg skal bruke. Foreløpig heller jeg mot Opera, men dere har mulighet til å påvirke meg. Liker hvertfall Opera bedre Firefox.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...