Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forøvrig er det visse dager man ønsker å rive av hodet til visse personer, over telefon. Når jeg får kjeft fordi samtlige drosjer er opptatte med turer og jeg ikke kan svare akkurat når på minuttet kunden kan får drosje, så er det noe som ikke stemmer.

Jævla oslofruer. :p

Du gikk IKT og endte opp i en Drosjesentral som telefon-hund :ermm: ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Vet ikke heeelt hvor mange ganger jeg har sagt det tidligere her men;

Det startet som en deltidsjobb hvor jeg kun jobbet på helg mens jeg fremdeles var lærling. Ga gode ekstra penger. Nå var jeg imidlertidig ferdig som lærling den 31 Juli, og i og med at jeg fremdeles ikke har fått jobb innen it-fag hos noen, siden jeg begynte å søke i Mai, så må jeg pent se meg nødt til å jobbe her fram til jeg får noe "bedre" ;)

Ønsker ikke å motta dagpenger, for da blir jeg en trygdesnylter i følge meg selv. Så derfor jobber jeg her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Og enkelte helger.

Fikk lønn for Juli også fikk jeg feriepengene mine for i fjor, utbetalt som lønn denne måneden fra forrige arbeidsgiver, så kan vel si det sånn at jeg lever litt heldig atm :p

Men mistenker at jeg kanskje må krype til korset likevel :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ja jeg regner med det. Dessuten skal jeg vel ha tilbakebetalt for den tia jeg ikke har hatt jobb, så satser på at jeg får tilbakebetalt noe.

Må bare finne kopi av forrige arbeidskontrakt før jeg stikker innom på fredag :p

Lenke til kommentar
Er lite glad i eposter som sier at "bestill dette til oss". Det var alt eposten sa. Ikke noe om modellnummer, hvorfor det skulle bestilles, hva som er galt eller noe som helst. Bare en setning som sa (ikke spurte) "Bestill dette til oss."

 

Argh.

 

Jeg håper det sto hva som skulle bestilles, ikke bare "dette"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...