Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du vet å ordne deg Wheelman! :)

Hihi, ja ^^

Som nevnt; er i osloområdet - så om du har lite å gjøre en kveld, sleng avgårde en PM så finner vi på noe ^^

Skrevet

Pepperbiffen bruker jeg ikke å krydre , men kjøtt uten krydder eller marinade blir utrolig tamt.  bruker  Vita Optimal som inneholder 50 % Rapsolje , 30 % Solsikkeolje og 20 % olivenolje. Synes den ikke legger igjen noe spesiell oljesmak av kjøttet. 0,5 L koster 31 kroner på Rema

Alt etter størrelse på biffen så ligger det mellom 25 - 40 minutter på 100 / 120 grader . 

Tar ut biffen å snur det , så begge sider får surre litt

Skrevet (endret)

Hey folks! :new_woot: hjemme fra hytta, deilig å sitte på et ordentlig toalett igjen. Fint å slippe fluene som kravler opp i rektum. Besøk fra Bergen i morgen og Tusenfryd i overimorgen, så da har jeg da noe å se fram til. Skjer DNFK? :)

Har en halvtime å slå ihjel i Oslo, noen tips? :p

Endret av Nopros
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Indeed. Bor 30 sek fra Rema herifra, men har allerede spist marinert kylling- og kalkunfilet i dag også har jeg spist is i kveld. Så lurer på å drøye det til en senere anledning. Samtidig lurer jeg på om jeg skal begynne å se Spartacus i kveld :hmm:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

Sex og singeliv?

(Tycker jag)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Fy faen, hun der Amy Mcdonald som reklamerer på spotify har den styggeste stemmen jeg noen gang har hørt!

Nesten som jeg er villig til og betale for premium bare for å slippe å høre den stygge dama der.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...