Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmmja. Idellt sett er jeg på vei sørover om ti timer :D

Skal bli godt å komme tilbake til hybelen.

Ser den.

Sku egentlig dra oppover på onsdag, men blir ikke før tidligst fredag. Bah! :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var kvelds maten innabords. Den besto av 1 ukes gammelt tørrt brød med first price bacon ost på, Sammt et glass melk som gikk ut for 2 timer og 10 minutt siden.

Må væll krype i loppekassa å krangle med et dusin nattsvermere og 3-4 edderkopper før jon blund kommer og sender meg inn i drømmeland..

Skrevet

Litt småsnedig å dra med bil; slipper stort sett å planlegge når jeg skal dra nedover.

Men skal rydde glass på Samfundet på tirsdag, og da er det like greit å dra nedover litt tidligere. Har klart å få til 6 dager med glassrydding de neste 2 ukene :D

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Yay. Det kom lyn og torden til oss også. ^^

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Hvorfor ikke RDP?

Skrevet

Rydde glass ja, fikk det tilbudet på Familien jeg.

Hadde lyst til å slå til, men kjedelig å pendle mellom Steinkjer og Trondhjem etter skolen og før siste toget går for å rydde glass. Ville aldri gått :/

Skrevet

Deilig å bo i blokkleilighet sånn sett. Ingen edderkopper, fluer, veps, mygg, knott eller nattsvermere noen steder her. Vet ikke om det er det at de ikke GIDDER å fly så langt opp.

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet
Hvorfor ikke RDP?

Og jeg siterer meg selv.. :p

Skrevet

Glemte å lukke vinduet og lyset sto seff på. Da jeg kom tilbake 1 time senere så var det maaaaaaaasse innsekter rundt lyset. Hater sånne store innsekter med lange bein, sånne store møll er også no dritt. Grøss og gru. :yucky:

Skrevet
Glemte å lukke vinduet og lyset sto seff på. Da jeg kom tilbake 1 time senere så var det maaaaaaaasse innsekter rundt lyset. Hater sånne store innsekter med lange bein, sånne store møll er også no dritt. Grøss og gru. :yucky:

Det er da det er morsomt med en 200mW rød laser. Sikt på dem og de er døde innen 2 sek

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet
Hvorfor ikke RDP?

RDP liker ikke over ~1920x1200, helst ikke over 1600x1200 har jeg funnet ut av :p

Har du prøvd følgende?:

You can set a custom display resolution in an .rdp file or from a command prompt.

To set a custom display resolution in an .rdp file

*

Open the .rdp file in a text editor. Add or change the following settings:

desktopwidth:i:<value>

desktopheight:i:<value>

where <value> is the resolution, such as 1680 or 1050.

Kilde: http://technet.microsoft.com/en-us/library...28WS.10%29.aspx

Skrevet

En drøss med flyvedyr her også, hadde ei jente på besøk noen dager og hun skreik hver jævla kveld.

Skrevet

Soverommet var bare å glemme. Sikkert 25 grader der enda vinduet har stått åpen hele dagen.

Måtte å gasse ned rommet med radar så oser no helt grusomt der. Blir nåkk sofaen i natt kjenner jeg:)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...