Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Eneste princen som er røykelig er Prince Menthol dersom halsen ligger med en fot i graven (hard forkjølelse, på norsk. xD), Marlboro er parfyme ja, Lucky? Nehei! o_O

Og flink gutt, petterøe's 3 er litt elsk. ^^

Prince Rich og Golden Taste er elsk. Camel funker greit, Petterøes er foretrukket. Ferdigrulla er greit om man er på farten. Rullings er alltid rimeligst.

Menthol er forresten gay.

Endret av Arinomi
Skrevet

Jeg tror gudestatusen din falt litt nå. oO

Og hvorfor syns folk ferdigrulla er best?

Jeg kan i teorien rulle på den tida det tar en annen å plukke opp røyken fra pakken. Tho, jeg er for vimsete til at jeg pleier klare det. x)

Skrevet

Det er bare snille guder som trenger at folk slikker rompa deres. Vi slemme vet at vi er guddommelige, og gjør som vi vil. Rullings er best, jeg sa aldri at jeg syntes sigger var best.

Skrevet

Jeg sa ikke du sa det, jeg bare begynte å filosofere over det, når du sa det var flott å ha når du var på farten. x)

Skrevet
Jeg gidder ikke å rulle når skolen begynner om 10 minutter, for å si det sånn x)

Hvorfor ikke?

20sec til å rulle en røyk, 9 minutter og 40 sekunder til å røyke den. Det kalles GOD tid. oO

Skrevet
Ingenting. Sett på egen musikk på headset. Overdøv dem.

Perfekt dag for

- Jeg gidder ikke å ta med headsettet mitt på skolen i dag, jeg trenger det ikke...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...