Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
NEEEI! noen som har Monkey Island 1 med lyd :cry: ?

Hvis du har originalfilene er det bare å kjøre de i ScummVM.

Får ikke noe lyd :thumbdown:

Da er det nok ScummVM og ikke spillet det er noe galt med. Evt brukerfeil ;p

Feilen er på motsatt side av skjermen ja... Virker fremdeles ikke så jeg spretter en pils og hopper i senga.

Skrevet
Specialforce: sjekk om andre knapper passer - hender at festene ikke er spesielle for spesialknappene, og da er det lett å offre en mindre brukt tast.

Problemet mitt er at jeg er en perfeksjonist, derfor ønsker jeg helst noe av det samme, men takk for tipset :)

Skrevet
Specialforce: sjekk om andre knapper passer - hender at festene ikke er spesielle for spesialknappene, og da er det lett å offre en mindre brukt tast.

Problemet mitt er at jeg er en perfeksjonist, derfor ønsker jeg helst noe av det samme, men takk for tipset :)

Kan faktisk ikke skjønne at du er perfeksjonist når jeg ser at avataren din ikke er i det gylne snitt. :roll:

Skrevet
Jeg hater å ikke være ferdig med biologirapporter. Motivasjon anyone?

Jeg får ikke seks hvis jeg ikke leverer inn rapportene jeg mangler :( Det er motivasjon nok for meg

Skrevet (endret)

Takk! :fun:

Endelig trenger jeg ikke å se alle filmene mine på laptopen, DET er jeg lei av det :new_woot:

Lol, Ola, jeg holdt på å rope «YO, DAAAAAWG!» til deg her om dagen da jeg gikk forbi deg, men tok meg til det.

Huh? Hvor var dette hen?

Edit: Og takk, forresten :wee:

Endret av Blarcky
Skrevet
Dunno, kunne vært hvor som helst. Var sånn asfaltvei med fortau.

Føler jeg kjenner meg igjen. Hvor bor du?

Det høres ut som det er her. Det er nemlig sånn asfaltvei med fortau her.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...