Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg skal ut og teste litt parkour nå. Hvis jeg ikke kommer inn igjen, så ligger jeg vel sannsynligvis på sykehuset. :)
Pass på nakken. Endret av fargoth
Skrevet

"LOL" på den ene kompisen min som tror folk gidder å betale 1000 kroner dagen for lysene hans, som sikkert holder leketøy nivå eller litt bedre... Tror han er pro :roll: Blir seriøst oppgitt av han!

Skrevet

Hmm, føler for at jeg må programmere i kveld! Hva skal jeg lage? Noen som vil komme med en random request :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ah,date-night. I have mist you so.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Helvete så øltørst jeg blei nå. Tror det må konsumeres litt ikveld.

E9

Skrevet
Hmm, føler for at jeg må programmere i kveld! Hva skal jeg lage? Noen som vil komme med en random request :p

Et mac virus! ;)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

La nå russen skuve russen.

Skrevet
Jeg skal ut og teste litt parkour nå. Hvis jeg ikke kommer inn igjen, så ligger jeg vel sannsynligvis på sykehuset. :)

Film det!

Sånn! Da var jeg hjemme igjen. Det var MYE vanskligere enn jeg hadde trodd. Det å slippe seg løs er en ting, og det å finne den rette plassen er en annen ting. Ble mye noob-parkour gitt. :p

Men men, jeg greide iallefall å skrape meg opp litt, det er jo bra. En kompis filma litt med mobil, men er ikke sikker på om det er verdt å ta en kikk på..

Skrevet
Er IKKE synd på meg, enderlig ferdig med Trafikalt Grunnkurs. Høh.

Jeg er ikke sur bare veldig veldig skuffet

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det ER fest i orkdal,og mange er på pøbben, så du har kun deg selv å klage på om du ikke går ut.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...