Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, nå må jeg legge meg... Natta folkens :D Ikke savn meg for mye da XD

God natt, lykke til på prøven :thumbup:

Tror jeg skal legge meg og se på TV elns. Blir alt for lett sittende lenge når jeg sitter på PCen :hmm:

Skrevet
GH3ROX! : D

Du kommer til å få damer av det gode slaget med xbox med GH3.. :love:

Hey beibeh, runda det på Expert, jeg.

*vifte med øyenbryna*

Jeg tror jeg har funnet mannen jeg vil gifte meg med.

Så lenge jeg får ha NESen min hovedsaklig i fred og ikke blir plagd når jeg gamer. :wee:

Skrevet
Jeg tror jeg har funnet mannen jeg vil gifte meg med.

Så lenge jeg får ha NESen min hovedsaklig i fred og ikke blir plagd når jeg gamer. :wee:

Skryt skryt. NES er "gift to mankind".

Super Mario Bros 3 :love:

Chin n' Dale :love:

Det var barnehagen for meg.

Skrevet
Åherregudåherregud jeg har fått stipend og er så utrolig nær å kjøpe meg xbox med GuitarHero 3. Shit. Noen, si at det er en dårlig ide og kom med argumenter. Hodet mitt motarbeider meg her og.. finner på grunner til at jeg egentlig trenger det. Halp.

last ned frets on fire til pc som er gratis ;)

Skrevet

Ok, Guns N Roses ble akkurat brukt i en Playstation 3 reklame. Er ikke det det sleipeste trikset jeg noen gang har vært borti?

Hvordan er livet her da? Umulig å følge med :p

Skrevet
Duck Hunt?

Duck hunt, TMNT, dr.Mario, Mario Bros. 3 (tror jeg det heter), Yoshi's Cookies, Solar Jetman m.fl.

Herregud! Jeg vil ha...

Og Ninja Turtles og Mario også. Gull verdt!

TMNT = Teenage mutant ninja turtles. :wee:

Skrevet
Ok, Guns N Roses ble akkurat brukt i en Playstation 3 reklame. Er ikke det det sleipeste trikset jeg noen gang har vært borti?

Hvordan er livet her da? Umulig å følge med :p

Iron Maiden - Can I Play With Madness ble brukt i en reklame også for ikke så lenge siden.

Skrevet

Gah! Jeg gir opp ><

Jeg skulle ønske jeg var bilmerke-nerd og kunne se hvilken bil den og den var ut fra hvordan den ser ut når det ikke er noe (særlig) synlig emblem / symbol / merke på den.

Skrevet
Gah! Jeg gir opp ><

Jeg skulle ønske jeg var bilmerke-nerd og kunne se hvilken bil den og den var ut fra hvordan den ser ut når det ikke er noe (særlig) synlig emblem / symbol / merke på den.

Try me.

Fikk vist ikke lagt meg.

Skrevet (endret)

Da var jeg hjemme! :) En uke fri jihuu!

Agh! Å løpe opp en bakke i fullt værneutstyr i full storm tar på! :) har vondt i lungene!

Endret av Rasch
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...