Need44speed Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 hva vil det si? hva hvis det står facebook? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Det er A-pressen sitt automatiserte system for å koble Diskusjon-brukerkontoer opp mot Facebook og Google, som kjøper informasjonen for å kunne skreddersy reklamene sine til deg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 hva vil det si? hva hvis det står facebook? Det vil si at Google legger til innholdet i tråden til søkeresultater, slik at hvis man søker etter f. eks. "Hva betyr det når det står google under x bruker(e) leser dette emnet" som du skrev, så kommer denne tråden opp som resultat. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 jasså ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Endelig en lekse som er en fryd å gjøre. *benke seg foran skjermen og sette på John Adams-miniserie* Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Det er en digg lekse ja (: :o Hvilken skole er det du går på da?? *_* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Han går voksenskolen, for voldelige innvandrere. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Faktisk bare to innvandrere i klassen. Men hu ene måtte ta saken sin helt opp til høyesterett eller noe for å få lov til å bli. Endret 1. november 2012 av L4r5 typo Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 okei.. oii,, hmm om jeg tenker meg om er jeg invandrer jeg å Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Regner med at hun var rimelig glad for å begynne på skole. Tenk dere å måtte til høyesterett for å kunne gå på skole... 3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Gjør din oppgave som ekte nordmann og kjølhal hele gjengen. Nei altså. Hvor mange er egentlig i klassen der? Hva er aldersspennet? okei.. oii,, hmm om jeg tenker meg om er jeg invandrer jeg å Er du? Fortell gjerne mer. Regner med at hun var rimelig glad for å begynne på skole. Tenk dere å måtte til høyesterett for å kunne gå på skole... Tipper hun ble skuffet når hun fant ut hva skolen går ut på. Pugging. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Psh. Bare idioter pugger. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Hmm, ja er det, kommer fra Tyskland Har akuratt søkt varig oppholdstilatelse, så blir nok her litt, men har lyst å flytte tilbake til neste år..... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Ah tyskere, innehavere av Europas mest aggressive språk. Koselig land, egentlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Jeg fikk en god forklaring på forskjellen mellom tysk og fransk en gang. Hvis du ber noen ut på middag på tysk høres det ut som du skjeller dem ut. Om du derimot skjeller ut noen på fransk høres det ut som du ber dem ut på middag. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Ah tyskere, innehavere av Europas mest aggressive språk. Koselig land, egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Må lære meg tysk Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 Jeg fikk en god forklaring på forskjellen mellom tysk og fransk en gang. Hvis du ber noen ut på middag på tysk høres det ut som du skjeller dem ut. Om du derimot skjeller ut noen på fransk høres det ut som du ber dem ut på middag. Hahaha, lol den var faktisk ny for meg :O (: Men jeg snakker dialekt da, den er ikke så aggresiv kanskje? Siden hører det ikke selv Synes dere tyske snager er agressive da?? (: Kan jo linke en som er på min dialekt elleno Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 1. november 2012 Rapporter Del Skrevet 1. november 2012 er min dialekt (jeg er ikke så ekstrem:P ) http://www.youtube.com/watch?v=5vm467UwFL8&feature=related er vanelig tysk (: Hmm, jeg hører ikke no aggressivitet, men jeg har jo vokst opp med språket å da så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg