Gå til innhold

Framerateproblemer med Orange Box?


Misoxeny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor mange av dere leste egentlig hele review på ign? det var jo et bra spill, bare litt problemer med loadetid og AV OG TIL problemer med framrate og sånt.. er jo verdt å ha disse 5 spill (!) for 500 kr. UANSETT! eneste jeg er enig i er at hvis du har en xbox 360 også, så bør du kanskje kjøpe det for 360.. men hvis du bare har en ps3, så er dette verdt det!

Lenke til kommentar

Ble visst ps3 versjonen for meg, hadde bestillt fra cdon med rabatt kupong, før jeg gjorde impuls kjøp på xbox 360, så jeg fikk ikke tilbake rabatten min hvis jeg skulle bytte ordren til xbox 360 versjonen, var tross alt 100kr å jeg er ikke rik:p

 

men sålangt funker det ganske så fint, ihvertfall bedre enn på pcen min. skal komme med en litt bedre review etter et par timer med spilling=)

Lenke til kommentar
Ble visst ps3 versjonen for meg, hadde bestillt fra cdon med rabatt kupong, før jeg gjorde impuls kjøp på xbox 360, så jeg fikk ikke tilbake rabatten min hvis jeg skulle bytte ordren til xbox 360 versjonen, var tross alt 100kr å jeg er ikke rik:p

 

men sålangt funker det ganske så fint, ihvertfall bedre enn på pcen min. skal komme med en litt bedre review etter et par timer med spilling=)

 

Gjør det! :) Vurderer det nemlig sterkt etter å ha sett filmen som ble linket til tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

Team Fortress 2 fikk vell ogsaa en god del problemer naar det kom paa XBox Live, dette er vell kanskje borte paa PS3 versjonen, som ikke benytter seg av samme system som Live.

Men det faar vi ikke svar paa, foer brukerene faar spillet, og vi faar litt folk pa serverene, siden de som reviewer spill kjoerer paa ett eget presse-nett. :-/

Lenke til kommentar

Vel har ikke fått tid til å spille allverdens måtte sove litt!

 

Men har lagt bak meg ca 3-4 timer i half life 2, sålangt ser det like bra ut som xbox 360 versjonen føler jeg etter det mitt øye har sett hos en kamerat.

Framerate dropsa som det er snakk om er ganske så minimale, takla du assassins creed så går alt fint, quicksaving funksjonen er genial og jeg syns loade tidene var kortere enn ign skulle ha det til=)

 

men jeg har bare sålangt spilt half life 2, hovedproblemene ligger jo i episode 2! synd jeg ikke kan begynne der.

Lenke til kommentar

Det er i hvert fall lettere å konvertere fra PC til Xbox, etter det jeg har skjønt. Men det er i og for seg irrelevant. PS3 har da kraft nok til å kjøre spillet uten framerateproblemer og da bør man kunne forvente at dette er tilfelle. Mener du at vi bør venne oss til at alle porter fra PC til PS3 har tekniske problemer?

 

Det er vel heller snakk om at EA har gjort en dårlig jobb med portingen (som vanlig virker det som).

 

Edit: Det var kanskje naivt av meg å håpe på at EA gjorde en god jobb?

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar

Var det jeg viste...problemet er blitt blåst opp. Dem kunne gjort en bedre porting jobb helt klart. Men at spillet er en katastrofe er jo bare piss. PS3 versjonen fikk 9 av 10 på Gamespot.

 

Når en har spilt et spill some Uncharted: Drake's Fortune så skjønner en fort at det er kun snakk om dårlig porting. For Uncharted er vel så langt det peneste spillet på konsoll så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...