Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nytt skjermkort. PC vil ikke starte.


Anbefalte innlegg

har bygget en pc med akkurat samme skjerm kort, (tror jeg i alle fall) denne skal ha strøm inngang..

gjorde akkurat samme feilen for strøm inngangen står ikke der den skal være i følge tegningen..

 

sjekk her etter strøm kontakten:

der skjerm kobles til kortet er frem og inn er mot hk i denne forklaringen..

se helt inn på basiden i hjørnet, der ligger den gjemt.. (du er ikke den første som ikke ser denne)

men min erfaring fra dette var at skjermkortet PEIP som FAN!!

 

EDIT: eller som vist over, men jeg trodde den sto inn mot hk, men kan hende jeg tar feil..

Hehe det har hendt med meg og! Har faktisk forklart skrekken i en av mine tidligere poster

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har selv 450w PSU 8800GT og 5!!!! disker.Mitt system er dønn stabilt,så ser ikke helt at det MÅÅÅÅÅ væe 550w på 8800 kort som ble nevnt tidligere her..

Jeg satte sammen et asus P5N--E SLI med et e 6750 og 2 gig ram og et 8800 gt kort. (650 w psu) Det ville ikke starte opp først, men fikk plutselig igang treskeverket etter å ha gått over kontaktene igjen. Fikk alt opp og gå og skulle glad og fornøyd legge inn litt HL2 moro for å teste kortet etter å ha oppdatert alt av driver o slikt. Men dvd leseren ville ikke lese så det var bare å koble litt på nytt.....

Så nå vil ikke maskina starte i det hele tatt arghhh. har dratt ut alt, testet uten ram, testet med gammelt skjermkort, men ikke noe fordømt biosskjerm å få. har tatt ut batteri og resatt bios, men nei nein nei :cry:

btw: full spiker på 8800 gt-kortets vifte. og tikkelyd fra dvd! herregud for ei suppe

Endret av BzzArt
Lenke til kommentar
jeg har selv 450w PSU 8800GT og 5!!!! disker.Mitt system er dønn stabilt,så ser ikke helt at det MÅÅÅÅÅ væe 550w på 8800 kort som ble nevnt tidligere her..

Jeg satte sammen et asus P5N--E SLI med et e 6750 og 2 gig ram og et 8800 gt kort. (650 w psu) Det ville ikke starte opp først, men fikk plutselig igang treskeverket etter å ha gått over kontaktene igjen. Fikk alt opp og gå og skulle glad og fornøyd legge inn litt HL2 moro for å teste kortet etter å ha oppdatert alt av driver o slikt. Men dvd leseren ville ikke lese så det var bare å koble litt på nytt.....

Så nå vil ikke maskina starte i det hele tatt arghhh. har dratt ut alt, testet uten ram, testet med gammelt skjermkort, men ikke noe fordømt biosskjerm å få. har tatt ut batteri og resatt bios, men nei nein nei :cry:

btw: full spiker på 8800 gt-kortets vifte. og tikkelyd fra dvd! herregud for ei suppe

 

Ja - sov på problemet. Og det gikk et lite lys opp for meg. Virket som en slags overledning, og jada. En av avstandsskruene stod feil og dermed tok bort i metallet på baksiden og skapte en fin liten overledning ja. :blush: Ut og inn med mobo og da funka det igjen ja.... Hvis jeg bare kunne få den nec dvd_rw-3550a til å lese dvd-platene igjen.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...