Gå til innhold

God of War III release i 2009.


Triiiip

Anbefalte innlegg

Vi ser ikke noe til spillet før i 2009, men jeg gleder meg som en unge allerede! :) Spillet vil også støtte 1080p. :)

 

"Release Date for God of War Confirmed

Posted by Cain141, 15 hours ago Dec 8, 2007 16:29

We were recently able to get confirmation for the release of God of War 3. After speaking to the developers at the Video Game Awards, they confirmed with us, that the long assumed date of 2009. The title will support 1080p graphics and will have both sixaxis and rumble support. Unfortunately, we have little more info that we care share with you at this date; however, please check back for updates, as new information comes in."

 

Kilde: http://n4g.com/ps3/News-91330.aspx

http://ps3.thegamereviews.com/story-268-Re...-Confirmed.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herlig, herlig..

 

At spillet kjører 1080p er jo ingen bombe, og regner vel nesten med at det begynner å bli standaren i 2009.

Neppe, og jeg tar det som en litt dårlig nyhet at dem ikke heller satser på mer data per pixel i 720p. Men uansett kommer nok spillet til å se nydelig ut.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Hvorfor er det en dårlig nyhet?

Og, det passer meg egentlig fint..

GoW 1 og 2 er nylig kjøpt inn.. så de står pent i hylla med plast.. skal bare spille gjennom resten av ps3 spillene mine før jeg fyrer de opp.. :)

Har folklore og assassins creed igjen, så blir det god of war for all min tid.. God ting det ikke kommer noen svært gode spill på en liten stund.. :p

Lenke til kommentar
Har ikke spillt noen av GoW spillen. Er ikke så begeistret over hack n' slash spill.

GoW er ikke ditt normale hacknslash spill. Høydepunktene står formelig i kø, og fantastiske opplevelser for Kratos er i vente.

 

Angående God of War 3, det blir tidenes beste spill. Er egentlig bare bra at Jaffe og Barlog har kvitta, så slipper vi at spillserien stagnerer uten noe som helst nyskapning(ahem, mæster sjif).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...