Gå til innhold

Når kommer Age of Conan på Xbox 360?

Anbefalte innlegg

Skrevet
At spillet kommer på Xbox360 kan ha en smule med den enorme sponsingen fra Microsoft å gjøre. AoC er jo tross alt et offisielt "Games for Windows" spill, noe som bør få seriøse gamere og folk som liker spill generelt til å skjelve litt i buksene når man ser hva de har gjort med de andre spillene med denne grusomme taggingen på seg.

Jeg savner tiden hvor Microsoft holdt seg til å ødelegge operativsystemet på alle hjemmepc'er i verden, og ikke ville voldta spill i tillegg.

Det eneste Microsoft bidrar med her er AoC reklame og mucho dineros!

Til gjengjeld kan de bruke AoC som sitt "Vista lanseringsspill" og ettervært et mmorpg på Xbox360 som faktisk vil være en suksè..

Jeg tror ikke du forstår måten Microsoft promoterer Vista ved sitt "Games for Windows" varemerke. Flere av spillene som har kommet ut med den skitten på seg har vanlige grafikk features disablet i DX9. Man må f.eks ha DX10 for å få Anti Aliasing i Gears of War.

Ingenting Microsoft får fingrene sine rundt blir kun "reklame" for noe de gir ut. Det blir tvunget nedover hodet ditt så godt det lar seg gjøre. Jeg håper bare ikke XP brukere får skaftet når AoC kommer, jeg har ikke planer om å oppgradere maskinen min enda og det er flere av oss.

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet
Games for Windows betyr bare at spillet støtter Windows Vista, ikke at det blir bedre i Vista.

Alle større titler fremover vil ha logoen Games for Windows på seg.

Litt sent svar, men leste du det jeg skrev? Det er fakta på bordet at spill blir bedre i Windows Vista med vilje, for å promotere det å oppgradere maskinen sin.

Skrevet
Hvis jeg hadde vært Funcom så hadde jeg gjort det mulig å logge på med xboxen og PC-en.

F.eks hvis du kjøper xbox 360 spillet så lager du en account og får 360 spillet.

Så hvis du drar til en kompis å låner pcn hans der han har age of conan installert så kan du logge inn med samme brukernavn og passord som på xboxen.

Har ikke hørt noe om det. Men det hadde vell vært det letteste for spillerne?

NB: bare en idè

Tviler på at Xbox360 og PC-spillere vil i det hele tatt befinne seg på de samme serverne

Skrevet
Eneste som er kjipt med 360en er at du må betale gold medlemskapet + spillets fee :/

Sikker på dette? Skulle tru at de heller fikk en liten sum av M$ hver måned for å holde spillet oppdatert. Jeg har absolutt ikke peiling på Live systemet (Wii/PS3 her i huset), men det virker litt urimelig at man betaler for Onlinetjenesten til M$ og i tillegg må betale for Funcom sin "onlinetjeneste".

Er det noen uttalelser fra Funcom eller Microsoft på akkurat dette?

Skrevet

Så vidt jeg vet kan dere TIDLIGST vente en AOC versjon på 360 før 20. Mai 2009, 1 år etter PC lansering.

Jeg vet ikke om jeg ville ventet så lenge hvis jeg ville spille.

Skrevet
Så vidt jeg vet kan dere TIDLIGST vente en AOC versjon på 360 før 20. Mai 2009, 1 år etter PC lansering.

Hvorfor ikke?

Om du vil spille, så venter du vell på spillet ;)

Skrevet

Hvorfor ikke?

Nei, man spiller på PC istede;)

Skrevet

Hvorfor ikke?

Nei, man spiller på PC istede;)

Har du en god PC, så skaffer du det jo ikke på Xbox360 :p

MMO på konsoll i stua, jeg liker ikke lyden av det engang :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tror et grafisk flott spill i full-HD på et herlig hjemmekinoanlegg, styrt med gamepad fra en komfortabel sofa hadde vært en fin opplevelse. Greit nok at det blir verre å hevde seg under reaksjon- og stressorienterte oppgaver, men det finnes flust av folk som ikke spiller for å bli verdens beste, men snarere for å ha en fin opplevelse.

Skrevet
Jeg tror et grafisk flott spill i full-HD på et herlig hjemmekinoanlegg, styrt med gamepad fra en komfortabel sofa hadde vært en fin opplevelse. Greit nok at det blir verre å hevde seg under reaksjon- og stressorienterte oppgaver, men det finnes flust av folk som ikke spiller for å bli verdens beste, men snarere for å ha en fin opplevelse.

Ser for meg at en slik løsning må ha vanvittig bra integrert voice-løsning. Ellers blir ikke spillet veldig sosialt. Blir jo ikke akkurat mye typing i chat kanalene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...