Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det du sier er at dine skjermkort fungerte fint i din kamerats maskin og derfor sender du dem inn i retur?

 

Slik som jeg tolker det har han prøvd GTX 295 i en kompis sin maskin... Artifacts.

Så har han prøvd 4870X2 i sin, Funket.

 

Ja, stemmer dette:)

 

Men har nå sitte å scannet for artifacts med ATi Tool i flere timer

uten resultat.

 

Fant ut noe veldig morsomt.

 

Når jeg kjører benchmarking med Artifacts scannen til ATi Tools på,

får jeg ikke artifacts i spille benchmarkene, men med ei gang jeg tar den av og starter testen på nytt, kommer de tilbake?

 

Rart?

Lenke til kommentar
Du har jo et pussig lite rykte som svirrer rundt på Bit-Tech:

 

http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=166325

 

http://www.maxishine.com.au/index.php/news...-on-single-card

 

Kommer nok til å bli veldig, veldig varmt det der, dersom det i det hele tatt blir noe av. :wee:

 

Det der tror ikke jeg et sekund på. For det første, det ville betydd nesten en dobling i minnemengde per chip (på hver av PCBene er det 16 brikker, som skal ha totalt 1792 MB minne (112 MB per chip), mot 14 brikker på standard GTX 260 som er totalt 896 MB og 64 MB per chip. Jeg tror ikke det i dag er mulig å ha så mye på hver chip, og fortsatt ha så raskt minne. I tillegg er det ulogisk av Nvidia å skape et slikt kort, men bare med HDMI/DisplayPort-utganger, og bildene er uansett renderet i et 3D-program, altså de er ikke faktiske fotografier av et demontert kort.

Lenke til kommentar
Fant et morsomt bilde om denne rykten/saken.

 

apb9xx.png

 

Hoho.. Hvis ikke denne godsaken stinker av drivertrøbbel så vet ikke jeg :rofl:

Ikke nok med at drivere sliter med dobbeltkjernekort, men nå klasker de jammen meg sammen en "4-kjerner" også.. Og hvilke loadtemp må vel da ikke denne ha? 219c..? :dremel:

Bildet ble vel ikke lagt ut den 01.04 vel?

 

:rofl::rofl::rofl:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

GT300 med over dobbelt så mange shaderprocs, 40nm og DX11 blir meget spennende å se. Jeg håper prisen havner rundt 4000,- som GTX 280 gjorde så blir det muligens et kjøp tidlig på meg, hvis ikke venter jeg nærmere jul.

 

Så selger jeg evt. mitt GTX 285 eller putter det i en mindre brukt maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...