Gå til innhold

nVidias kommende lanseringer, hva vet vi?


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp er akkurat det eg og tenker. Hvis feks de RMA et kort pga varme problem så har de et kabinnet som er fult i støv og ingen vifter så må eg innrømme det er IKKE nvidia / ati sin feil feks.

 

Eller at de f.eks brukte kortet med en dritt-PSU, noe mange ofte gjør. Sender det inn fordi maskinen ikke virket skikkelig etter at de puttet i kortet, men det var nødvendigvis ikke kortets feil.

Lenke til kommentar
Litt morsomt er det jo at innprisen vår på XFX GTX295 og EVGA GTX285 FTW nå er den samme :innocent:

Syntes GTX295 gir mye kraft for pengene, og du slipper å ta opp unødvendig mye plass som du må ved å kjøre 2x skjermkort :)

 

FTW er ikke det den "beste" versjonen i fra EVGA? Koster jo alltid en formue med ferdig klokket gpu i fra fabrikken.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som finner det litt underlig at en må overklokke "entusiast-kort" for å kunne spille noen spill lagge-fritt? Er det da de som programmerer spill som er for dårlige til å utnytte eksisterende teknologi eller er det hardware-produsentene som henger etter i svingene?

Når en tar med i beregningen at ett spill kan ta fra 6 måneder til flere år å lage så blir ikke regnestykket enklere å forstå, siden det på denne tiden som oftest har dukket opp noe enda råere en det som var entusiast-kortet på oppstartstidspunkt for spillet. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke Crysis er et godt spill å måle kvaliteten på grafikkort med. Ja det er tungt å kjøre, men nei det betyr ikke at spillet er godt skrudd sammen.

 

Det blir som å si at Windows Vista er knallbra bare for at det er tungt å kjøre.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...