Gå til innhold

Fall update, når?


j8rgen

Anbefalte innlegg

Husker du å logge av og på? Du får updaten når du logger på ;)

 

Dette stemmer IKKE. Jeg ble frakobla xbox live automatisk når den var klar til meg.

Major Nelson har også avkreftet at man kan "tvinge" updaten til å komme ved å logge av og på (dette bare irriterer folk på vennelista).

 

Kilde: http://www.majornelson.com/archive/2007/12...-available.aspx

 

"# If you log out and then back in again, this won’t force the update…it will only anger people on your friends list who will see you sign in, then out, then in, then out …

# Be patient, everyone will eventually receive the update"

 

Arlendius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk til og streame dvix fra pcen til xboxen no,men må de ligge i my documents/my videos?

Får ikke til og velge hvilke mapper jeg vil dele med xboxen.Noen som vet hvordan jeg gjør det?

 

 

Du velger da selvsagt ikke med xboxen hvilke mapper som skal deles på PC-en...

Hva om du forteller hvilke program du velger til å dele media med på fra pc, så kan muligens noen hjelpe deg.

Lenke til kommentar
bruker media player 11..der får jeg bare valgt my photos,my music og my videos.

Finner ikke ut hvordan jeg velger og dele mapper fra andre steder på pcen.

 

Det er ganske enkelt :)

 

klikk på den lille pilen under "Bibliotek" i WMP 11, derfra velger du "Legg til i bibliotek" for å legge til de mappene du har lasta ned til og vil ha tilgang til fra 360'en.

 

Arlendius

Lenke til kommentar
bruker media player 11..der får jeg bare valgt my photos,my music og my videos.

Finner ikke ut hvordan jeg velger og dele mapper fra andre steder på pcen.

 

Det er ganske enkelt :)

 

klikk på den lille pilen under "Bibliotek" i WMP 11, derfra velger du "Legg til i bibliotek" for å legge til de mappene du har lasta ned til og vil ha tilgang til fra 360'en.

 

Arlendius

 

Takk for det.No funket alt strålende her :D

Lenke til kommentar
Husker du å logge av og på? Du får updaten når du logger på ;)

 

Dette stemmer IKKE. Jeg ble frakobla xbox live automatisk når den var klar til meg.

Major Nelson har også avkreftet at man kan "tvinge" updaten til å komme ved å logge av og på (dette bare irriterer folk på vennelista).

 

Kilde: http://www.majornelson.com/archive/2007/12...-available.aspx

 

"# If you log out and then back in again, this won’t force the update…it will only anger people on your friends list who will see you sign in, then out, then in, then out …

# Be patient, everyone will eventually receive the update"

 

Arlendius

Beklager :)
Lenke til kommentar
Finnes det noen link for å laste ned fra nett med PC? For oss som ikke for lov til å koble oss på LIVE.

Oppdateringer kommer bundlet sammen med spillene som du kjøper. Men regner med du må vente til etter nyttår før disse evt. er ute i butikkene.

 

Er du ikke på Live så er det kanskje ikke så mye i oppdateringen som er så interesant heller, så du går kanskje ikke glipp av så mye i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Finnes det noen link for å laste ned fra nett med PC? For oss som ikke for lov til å koble oss på LIVE.

Oppdateringer kommer bundlet sammen med spillene som du kjøper. Men regner med du må vente til etter nyttår før disse evt. er ute i butikkene.

 

Er du ikke på Live så er det kanskje ikke så mye i oppdateringen som er så interesant heller, så du går kanskje ikke glipp av så mye i mellomtiden.

 

Divx? Trengs NÅ :- )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Har en ekstern harddisk med ca 100 avi filmer på og alle funket på xboxen nå :D

Flotters!

 

Kan man bruke ekstern harddisk på xboxen?

Og må man bruke wmp11?

Windows er kanskje ikke helt som det burde være,

og dermed vil de ikke la meg stjele wmp11 også :/

Lenke til kommentar
Finnes det noen link for å laste ned fra nett med PC? For oss som ikke for lov til å koble oss på LIVE.

Oppdateringer kommer bundlet sammen med spillene som du kjøper. Men regner med du må vente til etter nyttår før disse evt. er ute i butikkene.

 

Er du ikke på Live så er det kanskje ikke så mye i oppdateringen som er så interesant heller, så du går kanskje ikke glipp av så mye i mellomtiden.

 

Divx? Trengs NÅ :- )

 

 

Jeg fant jeg fant :dribble:

 

Men siden er ikke oppdatert enda,den som ligger der er fra Mai,men den blir vel oppdatert i løpet av dagen\morgendagen :thumbup:

 

http://www.xbox.com/en-US/support/systemus...stemupdates.htm

Endret av oizann
Lenke til kommentar
Har en ekstern harddisk med ca 100 avi filmer på og alle funket på xboxen nå :D

Flotters!

 

Kan man bruke ekstern harddisk på xboxen?

Og må man bruke wmp11?

Windows er kanskje ikke helt som det burde være,

og dermed vil de ikke la meg stjele wmp11 også :/

 

Ja, jeg bruker en ekstern harddisk på den, funker helt fint :)

Endret av j8rgen
Lenke til kommentar
Kan man bruke ekstern harddisk på xboxen?

Og må man bruke wmp11?

Windows er kanskje ikke helt som det burde være,

og dermed vil de ikke la meg stjele wmp11 også :/

 

Nei du må ikke bruke wmp11 for å streame til 360. Alt av programmer som streamer via UPNP vil vel fungere, men det er ikke alle disse som støtter streaming av video. Programmer jeg har testet som fungerer på video er Orb og Tv-versity, men det finnes garantert flere.

 

Når det gjelder ekstern HD så har vel 360'en kunnet bruke dette i lang tid, men det har jo vært liten vits sålenge man ikke har kunnet spilt av noen av de populære filmformatene.

 

Arlendius.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...