Gå til innhold

Xbox-oppdatering i morgen (Xbox/X360)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Foruten DivX støtten, så synes jeg at de nye media tab'ene er mer lettvinte å bruke, og gjør blades'ene lettere å navigere. Blir og enklere å finne gratis ting på Live Marketplace, m.t.p. at slike saker får sin egen "Free" tab.

Går glatt å streame alt utenom DivX videoer fra XP maskinen min over nettverket til 360'en. Gleder meg til denne oppdateringen, siden My Video's mappa på PC-en er nokså liten for tiden... :(

Endret av CosmoK
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Updaten slippes ca klokken 11 norsk tid. Regn med forsinkelser på dette før den kommer til din konsoll ;)

De har visstnok drastisk forbedret h264 støtten, og da ENDELIG lagt til støtte for divx med embedded mp3 og også for ac3 audio.

Er svært fornøyd med denne :)

Nå får vi bare håpe de lanserer en skikkelig harddisk til faenskapet i stedet for de 120gb diskene. En terrabyte disk hadde vært fint :)

Skrevet

Divx støtte funker veldig bra, måtte laste ned en ekstra update for å kunne se. Bladsene er MYE kjappere (brukte å "henge" seg i noen sekunder før hvis jeg trykte B fort etter å ha trykt på en venn f.eks). Generelt veldig fin opprensing av systemet, ikke så mye nytt flashy ellers :)

Skrevet

Funker utrolig dårlig for meg. Den skal oppdatere auto"magisk"?

Når jeg prøver å laste ned codec for å spille divx så låser den ser bare.

Låser seg i mange andre situasjoner også nå, men bare når jeg er inne på "live/markedplace".

Noen andre som har problemer?

Den skal vel kunne spille ALT av divx/xvid nå?

Skrevet

Jeg logget inn, oppdaterte, og mistet profilkobling til Xbox Live. Foruten dette tilfellet har jeg faktisk kobling til Xbox Live, som jeg kan påstå utifra Troubleshoot Connection-test. Deretter prøvde jeg å fornye profilen min for Xbox Live (recover status), men jeg fikk følgende melding:

Xbox Live is currently unavailable.

Jaha? ... Er det noen andre som har fått dette problemet etter oppdateringen?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...