Gå til innhold

Xbox-oppdatering i morgen (Xbox/X360)


Anbefalte innlegg

Foruten DivX støtten, så synes jeg at de nye media tab'ene er mer lettvinte å bruke, og gjør blades'ene lettere å navigere. Blir og enklere å finne gratis ting på Live Marketplace, m.t.p. at slike saker får sin egen "Free" tab.

 

Går glatt å streame alt utenom DivX videoer fra XP maskinen min over nettverket til 360'en. Gleder meg til denne oppdateringen, siden My Video's mappa på PC-en er nokså liten for tiden... :(

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Updaten slippes ca klokken 11 norsk tid. Regn med forsinkelser på dette før den kommer til din konsoll ;)

 

De har visstnok drastisk forbedret h264 støtten, og da ENDELIG lagt til støtte for divx med embedded mp3 og også for ac3 audio.

Er svært fornøyd med denne :)

 

Nå får vi bare håpe de lanserer en skikkelig harddisk til faenskapet i stedet for de 120gb diskene. En terrabyte disk hadde vært fint :)

Lenke til kommentar

Divx støtte funker veldig bra, måtte laste ned en ekstra update for å kunne se. Bladsene er MYE kjappere (brukte å "henge" seg i noen sekunder før hvis jeg trykte B fort etter å ha trykt på en venn f.eks). Generelt veldig fin opprensing av systemet, ikke så mye nytt flashy ellers :)

Lenke til kommentar

Funker utrolig dårlig for meg. Den skal oppdatere auto"magisk"?

 

Når jeg prøver å laste ned codec for å spille divx så låser den ser bare.

 

Låser seg i mange andre situasjoner også nå, men bare når jeg er inne på "live/markedplace".

 

Noen andre som har problemer?

 

Den skal vel kunne spille ALT av divx/xvid nå?

Lenke til kommentar

Jeg logget inn, oppdaterte, og mistet profilkobling til Xbox Live. Foruten dette tilfellet har jeg faktisk kobling til Xbox Live, som jeg kan påstå utifra Troubleshoot Connection-test. Deretter prøvde jeg å fornye profilen min for Xbox Live (recover status), men jeg fikk følgende melding:

 

Xbox Live is currently unavailable.

 

Jaha? ... Er det noen andre som har fått dette problemet etter oppdateringen?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...