Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Tror du finner bedre representasjoner av Skrue..

 

Min Avatar i allefall, tror jeg skal gjøre mer med den.

 

Den lilla ringen som går rundt har jeg en tom versjon av, slik at vi kan putte inn forskjellige figurer, og likevel opprettholde samme stil.

post-145704-1200474714.jpg

Endret av realnils
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, realnils, hvis du legger opp den lilla ringen, så kan jeg prøve å lage noe selv :) Om ikke, år du hjelpe meg :p Har du Illustrator? Der kan man vektorisere bildene, slik at de kan forstørres "uendelig" uten å bli pixlete. Det kan jo være kjekt, særlig om du trenger ressursbilder :) PM meg eller noe om du ikke har Illustrator...

 

 

Hm.. Jeg ville helst ha langbein! :p Jeg får prøve å finne en ny.. Kanskje en av B-Gjengen eller Raptus Von Rupp? :p Spiller mest medic/pyro/scout, bør ha noe med klassen å gjøre, gjerne.. Forslag?

 

 

EDIT: Jeg mener helst figurene bør ha denne stilen, så de står mer i stil med TF2s design :)

 

Der_Fuehrer

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Sånn,der har du ringen..

 

Skulle egentlig gitt deg oppdraget å lage oss avatarer, vet du er flink til sånt.

 

Tenkte litt på 40 talls stilen, men det ble litt for mye å tenke på for min del, tror ikke du klarer finne slike bilder med hvit bakgrunn heller, da skyr jeg det ekstra arbeidet, syns heller ikke at TF2 og Donald har så altfor mye med hverandre å gjøre til at jeg gidder tenke på hvilken stil det er i.

 

Sa at det dere ikke måtte forvente for mye, men jeg er da rimelig fornøyd med resultatet selv.

 

Edit: har ikke illustrator nei.

post-145704-1200498905.jpg

Endret av realnils
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...