Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vi prata om det i går (sikkert når du så på Heroes) at de som ønsker velger sin egen disneyfigur. Men det er jo noen som syns det er litt kjipt, så det bør nesten være valgfritt. Ellers kunne man jo heller ha det så man kun brukte det under konkurranser. Ikke til vanlig liksom.. Kunne jo lage de litt abstrakte, eller annerledes sånn visuelt sett da, så de ikke var cut 'n paste liksom..

 

Ach, men skit i det. Blir for mye strev. Hver en får velge sin avatar. Må da ha såpass frihet. :)

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Ja det var faktisk meg som tok opp det temaet i går.

 

Tenkte at vi alle kunne ha hver vår personlige avatar lik den logoen vi har nå. F.eks. At Mac kan ha Spøkelseskladden med [QA] stående oppe i hjørnet siden han ofte er spy.

 

Og så kan Leiz ha Onkel Skrue, det hadde vært konge!

 

Har kapra Pluto allerede, så han er min!:p

Lenke til kommentar

Ideen er forsåvidt god, så lenge det ikke bare er cut 'n paste som Leiz sa. Jeg vet ikke om dere har spilt med/mot MESED-klanen, men de har gjort det samme med TF2 figurer. Alle har en illustrert TF2 karakter som avatar. Det ser egentlig ganske tøft ut når alle har lignende avatarer. Jeg har minimal erfaring med PS- og Illustrator, så derfor støtter jeg forslaget så lenge det ikke innebærer at jeg må lage det selv :p Siden Leiz allerede har lagt beslag på Skrue :grumpy: , vil jeg gjerne ha Rotor McKvakk (Launchpad McQuack) i min avatar.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

Men da sier vi det..

 

Alle som vil ha en spesiell figur får reservere den her på forumet.

 

Kan forsåvidt ta på meg ansvaret for å mekke avatarene til gjengen, hvor bra det blir kan jeg ikke garantere(slapp av jeg bruker ikke paint), bruker Photoshop. Har begynt på min egen, så kommer jeg nok til å mekke Leiz sin, deretter Maci sin..

 

Liste over opptatte figurer:

 

Onkel skrue: [QA] Leizureman

Pluto: [QA] ONlock

Bestemor Duck: [QA] Macisum

Rotor McKvakk: [QA] Brass_Monkey

Langbein: [QA] Andreas

 

(Oppdateres fortløpende)

Endret av realnils
Lenke til kommentar

Tøft at du gidder å påta deg det ansvaret! :) Det blir stilig når alle har hver sin Disney-avatar. Jeg foreslår at vi begrenser det til at alle må ha en avatar fra Andeby (altså fra Donald og Mikkes univers, ikke noe skit fra den lille havfruen og løvenes konge). Det aller kuleste ville vært hvis alle hadde hatt en and/fugl fra Andeby. Vi heter jo tross alt Quack_Attack. Men siden du brenner for å ha Pluto og har sagt deg villig til å faktisk utføre dette, skal ikke jeg prøve å overtale deg til å ha en annen karakter.

Lenke til kommentar
Sant, men det hadde vært litt tuft og da...

Men jeg vil så jævlig ha Bæstemor Duck på min avatar, choises :p

 

Jeg kan love deg, jeg hadde blitt iritert hvis personen som drepte meg hadde bestemor duck som avatar...

 

Det betyr altså at det er helt genialt:)

 

Hahaha, ja, samme her! Kult å se at "alle" liker tanken nå. Jeg vil ihvertfall ikke være en liten trilling som kan den forbanna hakkespettboka inn og ut...Nei..ikke noe sånt tull på meg :D

 

O.T: Kan forresten bemerke at min lærer på barneskolen var en av de personene som fant opp alle de norske navnene til onkel skrue sine eventyr. den serien av Carl Barks. heheh..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...