Brass_Monkey Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Ok, det er bra folkens. Jeg setter opp en liste over interesserte, med klasser i parantes. Brass_Monkey (Demoman) Brelett (Heavy) ONlock (Scout) Andreas (Sniper) FF63 (Soldier) Leizureman (Pyro) Jardar (Medic) Macisum (Spy) Mozart (Engineer) Endret 4. januar 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg kan spille som sniper eller pyro. Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 1. valg pyro 2. valg Spy Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Kan jeg være Spy? Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Soldier eller Spy, akkurat det samme mellom de to Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Ok, for oss (u)vanlige som sover om natta så melder jeg meg også på. Vil nok være helst pyro, eller engie, men kan være soldier om nødvendig. Da er Brass_monkey og Macisum påmeldt på QA på clanbase. noen fler som har meldt seg på der? Endret 3. januar 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Nevoscript: Sorry, men du må nok være med i klanen for å bli med på cupen. Jeg regner med at Leiz eller ONlock kan invitere deg. Leiz: Pfff, søvn er oppskrytt Jeg satte deg opp som engie, siden det var så mange andre som ville være pyro. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg er gjerne med på Clanbase. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg vil gjerne melde meg på. Tror jeg skal være ledig hele førstkommende søndag. Men kan verken spille spy er demo, dessverre... De jeg takler best er pyro og medic, men kan sikkert steppe inn som heavy, scout eller engi. Så jeg får heller bli en reserveløsning. TAKLER ikke spy, og demo er en av de siste klassene jeg spiller.. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Hvis du vil være medic er jeg med glede demoman Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Det skader jo uansett ikke å ha flere av samme klasse, er jo ikke alltid man trenger sniper heller, så da går jeg over til en annen klasse som trengs. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Cupen er en highlander cup. Det vil si at det kun er tillat med en av hver klasse. Det er mulig at man kan bytte på å være de ulike klassene, men siden jeg ikke er sikker på dette har vi foreløpig en fast oppstilling. Endret 3. januar 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Ah, da forstår jeg Lenke til kommentar
Beges Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hvis du vil være medic er jeg med glede demoman Jeg kan godt være fast medic under cupen, jeg Så lenge folk respekterer mannen med sprøytene Hvem skal forresten PM'es vedørende clanbase? Har laget meg bruker, og vil addes til klanen. Endret 3. januar 2008 av Beges Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Leizureman, aka Armitage2, tar seg av alt som har med clanbase å gjøre. EDIT: Hvis vi skal delta i cupen kan det hende at alle må lage en account på http://www.esl.eu/eu også. Dere kan godt gjøre dette samtidig som dere lager en på clanbase. Endret 3. januar 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Ah, så det er derfor det er 9 på laget, for det skal være en av hver klasse på hvert lag? Macisum er den beste spyen her ihvertfall, men spørs om han ikke er litt lei av å spille som det. Har lagt til deg på clanbase Beges, så du får sikkert en mail straks. Og der har jeg laget konto hos ESL, det var mye enklere enn hos clanbase. Endret 3. januar 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Macisum er den beste spyen her ihvertfall, men spørs om han ikke er litt lei av å spille som det. Nja, FF63 imponerte stort som spy i går i alle fall. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Macisum er den beste spyen her ihvertfall, men spørs om han ikke er litt lei av å spille som det. Nja, FF63 imponerte stort som spy i går i alle fall. Men FF63 skal være solidier. Så da bør Macisum være spy Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, det er sant, selv kan jeg ikke huske å ha sett Macisum være spy, så jeg skal ikke uttale meg om hvem av de jeg helst vil ha som spy Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Det er det samme for meg hvilken klasse jeg er, så lenge det ikke er spy. Siden FF63 vil være Spy eller Soldier, kan MAcisum, hvis han ønsker å delta, velge mellom Demoman, Soldier og Spy. Jeg vil da enten være Demoman eller Soldier, avhengig av hva Macisum velger. Jeg har forresten opprettet en gruppe på esl, så hvis dere giddder å lage en account og joine den ville det vært fint. Her er linken: http://www.esl.eu/eu/team/2945814/. Passordet er 3473c5de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå