Gå til innhold

GeForce 9 i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spiller vell ingen rolle om man kjøper 8800GT fra Club3D til ca 1600kr, stock, eller om man kjøper fra XFX til 2000, stock? Det er jo samme specsa? Bare kjøling som er annerledes sikkert? Har et 7950GT i dag fra XFX.. Lurer å 8800GT fra Club3D. Var no svinbillig.

Men er det verdt å kjøpe 256-bit kort egentlig..? Det har jo lite båndbredde også, kun 9,6Gbps.

Lenke til kommentar
Det spiller vell ingen rolle om man kjøper 8800GT fra Club3D til ca 1600kr, stock, eller om man kjøper fra XFX til 2000, stock? Det er jo samme specsa? Bare kjøling som er annerledes sikkert? Har et 7950GT i dag fra XFX.. Lurer å 8800GT fra Club3D. Var no svinbillig.

Men er det verdt å kjøpe 256-bit kort egentlig..? Det har jo lite båndbredde også, kun 9,6Gbps.

 

 

blir ett fett det der, bare at xfx er myyye dyrere, samme kjøler samme kort. faktisk bare 1561,- forr billigste gt nå :thumbup:

Lenke til kommentar
blir ett fett det der, bare at xfx er myyye dyrere, samme kjøler samme kort. faktisk bare 1561,- forr billigste gt nå :thumbup:

 

Blir vel ikke helt det samme, XFX er lagervare det andre er det ikke.

Foreløpig er det store leveringsproblemer med 8800 GT og skal man være sikker på å få tak i det før jul må man betale mer.

Lenke til kommentar
blir ett fett det der, bare at xfx er myyye dyrere, samme kjøler samme kort. faktisk bare 1561,- forr billigste gt nå :thumbup:

 

Blir vel ikke helt det samme, XFX er lagervare det andre er det ikke.

Foreløpig er det store leveringsproblemer med 8800 GT og skal man være sikker på å få tak i det før jul må man betale mer.

 

strategi fra nettbutikkenes side med andre ord ;) ser ikke helt det negative med å bertale 200kr mer for et skjermkort egentlig..selv om du kan få det 200kr billigere, også dyrere.

har hatt noen saker hos xfx helpdesk og det var en meget god opplevelse.

 

8800gt kortene klokker vell bra, så det er ikke vits å kjøpe noe fabrikklokket i utgangspunktet? ingen som har en sammenligning ytelsesmessig av oc og stock?

Lenke til kommentar
Se det ja, kjøpte meg Crysis, men det er helt uaktuellt å spille gjennom det på ett 8800GTX kort. Blir morro å se om det går an å kjøre det fullt ut.

 

Nå er ikke Crysis akkurat helt optimalisert heller. Det kommer til å komme patcher som fikser på ytelsen. Per i dag fungerer jo ikke SLI f.eks. Og Crytech er helt klare på at de kommer til å forbedre ytelsen på singlekort også.

 

nVIDIA og Crytech kommer garantert til å få spillet spillbart på et GTX-kort, og med to så er man garantert sikret, etter en patch eller to, og en driverversjon eller to.

Lenke til kommentar
Solgte akkurat 8800gtx kortet og SLI hk. mitt. Skal se det litt ann i markedet hva jeg kjøper. Får jo faktisk ca 2x8800gt for samme prisen som jeg fikk for mitt gtx. Dog skulle det kommet noen skikkelig GODE sli hk. 680i er ikke akkurat noe å skryte av som chipsett. At det kommer noen nye gx2 lignende kort er vel ingenting å hoppe i taket for. Blir jo just det samme som 2x8800 kort med samme hastigheter på en eller to pcber. Vanskelig å få kjølt de med annet enn dyre vannblokker. I beste fall yter en sånn løsning ca 80% bedre enn 1 kort, i verste fall dåligere enn 1(om driverne locker som på gx2 i alle fall).

 

Amen! Hadde med stor glede sett at det kom SLI-støtte på chipset fra Intel. Og jeg har heller ikke helt troen på det der GX2-tullet. Mener å huske det var en del poster på forumet med folk som hadde problemer med de kortene...

Lenke til kommentar
lager status på mitt asus 8800gt ble nettopp flyttet til forventet 15.12.07 :thumbdown:

 

Hvor du bestilte fra? (venter på ...)

 

Jeg bestilte fra Onlinebutikken når de enda hadde på lager. Enda ikke blitt sendt da.. forventer at begge to blir sendt på mandag! :)

 

Tror han bestilte fra pcutstyr ;)

 

Venter på skjermkort derfra jeg og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...