Gå til innhold

GeForce 9 i februar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I utgangspunktet skulle vi hatt highend kort release fra Nvidia allerdet men pga lite press fra ATI blir ikke dette før første kvartal neste år. så er ikke helt enig i at det har vært mye

Nei, lanseringen nå før jul skulle helt fra starten av bare være en mindre refresh av 8-serien, men high-end delen ble litt utsatt av flere grunner.

 

Det blir ikke lansert noe GeForce 9 eller G100 i februar, her er det noen som roter.

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar
Nei, lanseringen nå før jul skulle helt fra starten av bare være en mindre refresh av 8-serien, men high-end delen ble litt utsatt av flere grunner.

 

Det blir ikke lansert noe GeForce 9 eller G100 i februar, her er det noen som roter.

 

Det jeg prøver å skrive er at releasen som regel er før Jul(highend kort), ikke at det skulle være det i år (derav utrykket "i utgangspunktet", som du trolig forveklset med at det var utgangspunktet i år - som jeg da ikke mente)

 

edit

men kan videre tenke meg at de har forkjøvet det pga det jeg nevnte

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

G80 - 8800GTX har vært på markedet ganske lenge nå synes jeg. Rart at ikke nVidia har lansert neste generasjon GPU.

 

[GDI]Raptor : Vet du ca når nVidia venter å lansere den? Nøyaktig dato for NDA spiller ingen rolle for meg å vite.

 

Crysis trenger raskere saker enn bare 2 stk. G92 på samme kort....

Lenke til kommentar

Solgte akkurat 8800gtx kortet og SLI hk. mitt. Skal se det litt ann i markedet hva jeg kjøper. Får jo faktisk ca 2x8800gt for samme prisen som jeg fikk for mitt gtx. Dog skulle det kommet noen skikkelig GODE sli hk. 680i er ikke akkurat noe å skryte av som chipsett. At det kommer noen nye gx2 lignende kort er vel ingenting å hoppe i taket for. Blir jo just det samme som 2x8800 kort med samme hastigheter på en eller to pcber. Vanskelig å få kjølt de med annet enn dyre vannblokker. I beste fall yter en sånn løsning ca 80% bedre enn 1 kort, i verste fall dåligere enn 1(om driverne locker som på gx2 i alle fall).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...