Gå til innhold

Spill som varer en stund.


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neverwinter Nights 1 og 2 med expansions ville jeg anbefale. Du kan bruke en god stund på det. Dessuten fins det masse gode moduler til disse spillene som du kan laste ned gratis. Og masse varierte private servere hvor omtrent hver server har sin egen persistent verden/modul. Og det koster ingenting annet enn hva du betaler for selve spillene/spillet. NWN2 er jo da av nyere karakter men NWN får du billig, du kan også få alt i en samlet pakke tror jeg.

Lenke til kommentar
Crysis, Test drive unlimited, Bioshock, WoW ?:p

 

jeg runna crysis på 2 dager jeg.

 

Beklager, jeg har aldri spillt Bioshock eller Crysis. Men jeg trodde at den varte lenge etter det jeg har sett av spillene..

 

nå er jeg sjukemeldt så det vart jo konstant spelling da, men lel.

instalerte det kl6 spilte til 12 sto opp 9 spelte til kvelden at og da var jeg ferdig.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler at du kjøper Operation Flashpoint: Game of the Year edition. Der får du med både ekspansjonene "Red Hammer" og "Resistance" som kan gi deg mange hundre timer med spille glede. Editoren i seg selv er ett tidsfordriv som jeg har sikkert brukt mange måneder å lage mine egne oppdrag i.

 

http://www.codemasters.com/flashpoint/gameoftheyear/uk.htm

 

“the most visceral, real-time

tactical first person

shooter to date”

- Gamespy

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Counter Strike , Team Fortress 2. Liker CS best, men TF2 er ett kupp.

 

CS = Du går aldri lei da du alltid blir bedre, og møter bedre folk.

Skaff deg mIRC, og bli med på en mix. :)

 

TF2 = Evighetspill. Er du lei av en "rase" så velger du bare en ny en. Morsomt Online spill som jeg har gitt mye tid til. :)

Lenke til kommentar

Hellgate er ganske meningsløs i seg selv og kjedelig i singleplayer. Akkurat som i "forgjengeren" Diablo 2 går man rundt og kverker alt som rører seg for å få mer utstyr, våpen og experience. Dette igjen gjør at man kan kverke enda større og farligere fiender, får enda mer utstyr, våpen og experience, så man kan kverke enda større.... du skjønner poenget. Likevel er det noe med denne formelen som gjør noe med deg. Du sitter der og sier til deg selv at det er et helt meningsløs tidsfordriv, så du skal bare spille noen minutter til og slå av. Bare oppgradere sverdet litt, få litt mer experience eller kanskje kan akkurat den oppgraderingen du leter etter være rett rundt hjørnet. Men har du ikke den etter fem minutter lover du deg selv at du skal slå av. Før du vet ordet av det har du sitter i flere timer. ;) Multiplayer er enda morsommere. Dessuten koster det ingenting å spille på nettet, men du kan velge å betale likevel. Gjør du det får du (etterhvert) flere områder å leke i, flere monstre å kverke, flere våpen og sånt. I teorien får du til og med nye klasser å leke med. Likte du Diablo 2 kommer du nok til å elske dette.

 

Ellers har vi jo Galatic Civilizations 2. Det minner svært mye om Master Of Orion 2, men er mye bedre. (faktisk). Spillet i seg selv er svært avansert og gir det en seriøs utfordring på høyere vanskelighetsgrad. Dessuten kan du logge deg på et Meta Verse å prøve å få høyere poengsum enn de andre som spiller samme brett som deg. Dessuten har vi en genial "editor" i spillet som lar deg bygge dine egne romskip fra diverse komponenter omtrent som et byggesett. Selv satt jeg i over fire timer i strekk og bygde et romskip som ikke engang hadde våpen. Det sier vel sitt.

 

Oblivion? Likte du det liker du expansionene. Kort og greit. Det er mer av det samme.

 

Racingspill burde også kunne vare en stund.

Lenke til kommentar

Om du liker puzzleaktig spill, så bør du prøve ut Oddworld serien. Abe's Oddysee og Abe's Exoddus er to GENIALE spill. 2 plattform spill som du kommer til å huske om du spiller igjennom. JA jeg vet de kom ut på 90'tallet men de er fortsatt gull verdt! Men når jeg tenker meg om så vil de nok være et rent helvete å få tak i :(

 

Du bør uansett sjekke ut introfilemene!

 

Cinematics:

Abe's Oddysee

Abe's Exoddus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...