Gå til innhold

Spill som varer en stund.


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

City Of Heroes tok 32 timer å patche... Hehe. Synd det ikke var verdt det i hele tatt. Man går hit, denger løs på dem, går dit, denger løs på de samme fiendene, går et annet sted, denger løs på de samme fiendene og så videre. Og om det liksom er superhelter, hvorfor har vi ikke superfiender? (unntatt i Villains, selvsagt).

 

Sword Of The New World er ganske bra, og helt gratis å laste og spille. Dessuten lager man en familie i stedet for en enkelt person, og kontrollerer tre stk om gangen. Cabal Online er også ganske heftig og fokuserer hovedsaklig på kamp i sanntid. Mener det er gratis å laste ned, om enn ikke gratis å spille. (det er jo en gratis prøvetid som i alle andre MMORPGer).

 

Ellers har vi jo kongen over alle: Windows kabalen. Tviler på at noen spill har blitt spilt mer, kanskje med unntak av Tetris. ;)

Lenke til kommentar

StarCraft har jo sine sider. Har hørt en og annen si noe bra om det... :D Guitar Hero 3 kommer jo til PC ganske snart, og det kan jo vare en god stund om man liker musikken. Jeg likte ikke Half-life 2 noe særlig (ble for forskjellig fra det første), men kjøpte like greit den oransje boksen likevel og elsker den. HL2 er bedre nå da jeg er forberedt på forandringen, og både Portal og Team Fortress 2 er definitivt verdt pengene. Portal er litt for kort, men det er absolutt verdt å prøve. TF2 ser utrolig teit ut, men på en bra måte. Det er utrolig morsomt når man ser flere fiender i et lite rom én utgang, og man står der med en rakett kaster... hehe! :D Men det er klart det har fått konkurranse med Unreal Tournament 3, Call of Duty 4 og Crysis.

 

Age of Empires 3 har kommet i Gold versjon med både det originale spillet og den første ekspansjonen, og den andre ekspansjonen er ganske billig. Det er definitivt verdt pengene. Selv hadde jeg AoE3 og elsket det, men platen lagde så mye støy at jeg ikke våget å spille noe særlig lenge. Har hatt en episode før der en plate bokstavelig talt eksploderte og ødela cd-rom'en. Jeg vurderer seriøst å kjøpe Gold utgaven med den andre ekspansjonen likevel, selv om jeg har AoE3 fra før. Det er faktisk så bra at det er verdt det, og jeg liker egentlig ikke RTS spill i første omgang. De har liksom aldri nådd opp til standarden StarCraft satte. StarCraft var så bra at alle andre spill blir dårlige i forhold.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...