Gå til innhold

Vi runder snart år 2007, hvem vil du takke for godt arbeide her i forumet?


Stem fram tre vinnere av HW-T-skjorte  

399 stemmer

  1. 1. Hvem mener du har gjort seg fortjent til original HW-T-skjorte?

    • norbat
      51
    • Simen1
      94
    • Hårek
      5
    • Frekkas
      1
    • Ueland
      12
    • Stian89
      2
    • Wh1te
      6
    • Torbjørn T
      3
    • Alastor
      9
    • svinepelz
      1
    • Aetius
      1
    • Saluttknall
      7
    • Snorre
      7
    • TCi
      5
    • Dotten
      28
    • [GDI]Raptor
      2
    • ATWindsor
      6
    • Avean
      5
    • Melisma
      5
    • KVTL
      1
    • Robbiedeluxe
      5
    • Kagee
      2
    • cun (Cuncuetzan)
      7
    • MindTooth
      1
    • Tom Waits For Alice
      33
    • psilocybe
      9
    • PencilCase
      8
    • Hyrlen
      2
    • Mevon
      1
    • Lycantrophe
      3
    • Kontorstol
      2
    • PMnormal
      7
    • Natrium
      1
    • Anew
      2
    • ilpostino
      14
    • darkness|
      4
    • modin
      1
    • Jooakim
      44
    • Bakaxel
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig å velge ut én person som skal fortjene all heder og ære for året som er godt. Skal jeg velge den som har bidratt mest? Det blir Dotten, men så er godt over halvparten av det han bidrar med negativt. Skal jeg velge den som bidrar med det beste, om ikke så mye? Det blir PencilCase, men 100% av det han bidrar med er negativt. Det er rett og slett spørsmål om mangel på kvalitet vs mangel på kvantitet.

 

Stemmen hadde gått til Dottepus, men jeg er imot at moderatorer vinner slike premier (årets ansatt: sjefen!), så det blir godeste PencilCase. Mannen har knallgod humor, et ego som måler 0.9 på Stefan-skalaen og til tross for mye kunnskap og kloke meninger så klarer han å gjøre hvert eneste innlegg litt off-topic, sånn for ordens skyld. Jeg nyter hvert øyeblikk og takker ham for innsatsen, og håper han blir her i en del år til.

Lenke til kommentar

Det er hyggelig å bli nevnt, men jeg syntes det ikke hører helt hjemme. Jeg jobber for nettverket og selv om jeg tidvis lever og ånder for forumet så er det også deler av jobben min. Det er nok av brukere som fortjener hyllesten mer og som gjør en stor innsats. Jeg klarer umulig å velge kun en, vi har så mange resursbrukere å være stolte av. Både i moderatorteamet og blant vanlige brukere.

 

Vi burde nesten hatt en egen gruppe for resursbrukerne, de som gjør ekstra innsats og som ikke nødvendigvis er moderatorer. Men det er en annen diskusjon.

 

Så ikke for å virke respektløs overfor de som nevnte meg, jeg setter virkelig pris på det, men det er nok best å fjerne meg fra listen og la brukerne få sin rettmessige tid i rampelyset (jeg anser brukermoderatorer som brukere også). Litt synd Jarmo har diskvalifisert seg selv, han er en bruker som gjør utrolig mye for forumet i kulissene. :)

 

Jeg kan sikkert uansett stjele med meg noen t-skjorter neste gang jeg er innom Edda Digital sine lokaler i Oslo, så jeg overlever :wee:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Lycantrophe

 

Du er så godt som hersker og slavedriver over oss blodnerder i Drøm. Takker for vakre minner på wow-forumet og for uendelig kicking in-game. Masse frustrasjon og gloser fra den nord-norske ordboka. Anyway, det er noe med deg og den fisefine oslo-dialekten din som gjør det verdt å nominere deg, og håper nesten at du vinner. Du har stygg avatar dog, bytt den ut, snappy.

Lenke til kommentar

Simen. Han er alltid der når det er noe vi andre ikke forstår, og han er fantastisk oppdatert på, vel, alt. Hvor mange myter har han ikke fått avvist, hvor mange tråder har han ikke hindret i å spore helt av etter merkelige påstander som han har kunnet avkrefte? Han er en fantastisk hjelp i hardware-delen, og han hjelper til med å heve kunnskapsnivået.

 

I vel viten om at man bare kan nominere en, vil jeg likevel gi ATW en takk, for han er ofte like flink og hjelpsom som Simen.

Lenke til kommentar
Som i alle de andre trådene som opprettes, hvor brukerne skal gi slike innspill,

synes jeg de ender opp med å bare gi ros til moderatorer.

Ikke det at jeg mener det er ufortjent, men er det så få av oss som finner vanlige "hverdagshelter" her på forumet, de kan nominere heller? Sånn for en gangs skyld ... :dontgetit:

 

Jeg synes det er feil å ikke gi ros til moderatorer og administratorer som gjør en god jobb. Og selv om man sier noen gode ord om en som jobber i nettverket, betyr ikke det at man neglisjerer de brukerne her på forumet som gjør mye bra, som Norbat for antivirusdelen, iMono i programvare og OS-delen, Smoothie i Juss, Juliess og Eplefe i Samliv og relasjoner, for ikke å snakke om alle de i Hardware-delen som bruker flere timer på å svare på folks spørsmål om kjøp, funksjon, hastigheter og feilsøking. Det er et enormt potensiale i forumet, og dersom vi skulle sendt alle her på forumet som gjør en god jobb en t-skjorte, ville det blitt veldige mange t-skjorter.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Som i alle de andre trådene som opprettes, hvor brukerne skal gi slike innspill,

synes jeg de ender opp med å bare gi ros til moderatorer.

Ikke det at jeg mener det er ufortjent, men er det så få av oss som finner vanlige "hverdagshelter" her på forumet, de kan nominere heller? Sånn for en gangs skyld ... :dontgetit:

 

Jeg synes det er feil å ikke gi ros til moderatorer og administratorer som gjør en god jobb. Og selv om man sier noen gode ord om en som jobber i nettverket, betyr ikke det at man neglisjerer de brukerne her på forumet som gjør mye bra, som Norbat for antivirusdelen, iMono i programvare og OS-delen, Smoothie i Juss, Juliess og Eplefe i Samliv og relasjoner, for ikke å snakke om alle de i Hardware-delen som bruker flere timer på å svare på folks spørsmål om kjøp, funksjon, hastigheter og feilsøking. Det er et enormt potensiale i forumet, og dersom vi skulle sendt alle her på forumet som gjør en god jobb en t-skjorte, ville det blitt veldige mange t-skjorter.

 

Jeg er enig! Poenget mitt var at slike tråder ender opp med et "for" sterkt fokus til moderatorer, og alle de andre "hverdagsheltene" kommer i bakgrunnen. Så synes jeg også at det ofte blir snakk om teknisk kompetanse hos de nominerte, og da kommer "de andre" enda lengre bak i køen.

 

Selv nominerte jeg en for mange ukjent bruker ved navn Saluttknall. Han er ingen racer på det tekniske, men derimot som et friskt, og ikke minst humoristisk innslag på forumet, har han gitt meg stunder hvor jeg har falt av krakken i latterkrampe.

 

Dessuten synes jeg det gis ros til moderatorene gjennomgående i løpet av hele året, i diverse tråder.

 

Helt til slutt vil jeg si at du hadde fått min stemme, hvis du bare ikke hadde byttet ut stålavatar/navn! Hva i alle dager betyr "Heilage"? Og hvordan kan "han" konkurrere med gamle Bob?

 

:cool:

 

 

Her er forøvrig en tilleggsliste, sånn bare for å ha det sagt.

  1. Dottepusen. Nettopp fordi han ikke trekker fra hofteholderen, men tar seg tid til å undersøke før han lar øksen falle. Danke liebling!
  2. SteffyPants: Stefan er litt sånn forum-rock star. Bli ikke forbauset om han blir forumets første døde rockeikon.
  3. TWFA: Kommentarer overflødige, unntatt at han har den mest geniale tråden på forumet her!
  4. Jarmo: Den usynlige dynamoen. Har ennå til gode å drikke meg sånn passe salig med den elskverdige finnluggen.
  5. Marley, eller nå kjent som Heilage: Tvers i gjennom kjernekar. Dritflink scenebygger. Og sånn passe flink moderator. :p

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...