Gå til innhold

Vi runder snart år 2007, hvem vil du takke for godt arbeide her i forumet?


Stem fram tre vinnere av HW-T-skjorte  

399 stemmer

  1. 1. Hvem mener du har gjort seg fortjent til original HW-T-skjorte?

    • norbat
      51
    • Simen1
      94
    • Hårek
      5
    • Frekkas
      1
    • Ueland
      12
    • Stian89
      2
    • Wh1te
      6
    • Torbjørn T
      3
    • Alastor
      9
    • svinepelz
      1
    • Aetius
      1
    • Saluttknall
      7
    • Snorre
      7
    • TCi
      5
    • Dotten
      28
    • [GDI]Raptor
      2
    • ATWindsor
      6
    • Avean
      5
    • Melisma
      5
    • KVTL
      1
    • Robbiedeluxe
      5
    • Kagee
      2
    • cun (Cuncuetzan)
      7
    • MindTooth
      1
    • Tom Waits For Alice
      33
    • psilocybe
      9
    • PencilCase
      8
    • Hyrlen
      2
    • Mevon
      1
    • Lycantrophe
      3
    • Kontorstol
      2
    • PMnormal
      7
    • Natrium
      1
    • Anew
      2
    • ilpostino
      14
    • darkness|
      4
    • modin
      1
    • Jooakim
      44
    • Bakaxel
      2


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å nominere Robbiedeluxe.

 

Har egentlig ikke sett veldig mange poster fra han rundt om, da jeg er mest på Mac-delen av forumet, men jeg har fått et utrolig godt inntrykk av han, og han er trådstarter av flere populære tråder (Macafé, Kredittkort - råd om valg og bruk (som fikk forsideartikkel)).

Han er ihvertfall en meget hyggelig og flink kar, og jeg mener at han bør bli nominert.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dotten

 

Dotten aka Vidar/Hitler/Stalin/Lenin/Mussolini/Castro/Mao/Fredrikrb's Pimp/Den Hellige Ånd. Kjært barn har mange navn. Men få har stått så på for forumets hverdag som Dotten. Han er av de få som stenger tråder med et glimt i øyet, han innehar enorme kunnskaper om så mangt, og jeg kan aldri takke han nok for hans antikvoteringsinnlegg i Såpeboksen. Han arrangerer, ordner og løser vriene situasjoner. Han får for lite anerkjennelse for jobben han gjør for oss i hverdagen.

 

Jeg vil takke Dotten for alt han har gjort for å forme forumet vårt i nyere tid.

Lenke til kommentar

Tom Waits For Alice er et godt valg i mine øyne. TWFA Han gir lange og meget godt begrunnede svar på ethvert emne som du skulle klage over. Det er umulig å beskrive han med et ord, men han har til gjengjeld flere enn et å bidra med i hver eneste diskusjon han streifer. Både han og Simen1 er to personer som gir forumet mer enn et ben å stå på i mang en diskusjon.

 

Håper disse to vil være i T-skjorteklubben for 2007 :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Som i alle de andre trådene som opprettes, hvor brukerne skal gi slike innspill, 

synes jeg de ender opp med å bare gi ros til moderatorer.

Ikke det at jeg mener det er ufortjent, men er det så få av oss som finner vanlige "hverdagshelter" her på forumet, de kan nominere heller?  Sånn for en gangs skyld ... :dontgetit:

Lenke til kommentar

hadde tenkt til å nominere Norbat, men jeg kom for sent...

Norbat tar seg jo av 90% av forumets virus og spyware (ikke ment som negativt til dere andre som også hjelper til der), og det er ganske imponerende.

 

vi begynner rett og slett å stole blindt på han (håper han ikke er en eller fyr som om en stund gir alle linker til virus, da sliter vi!), kan vel qoute jarmo sitt innlegg:

Ja, jeg har sett slike ting før, tror jeg flytter denne tråden over til norbat ;)

med andre ord tror jeg det ville være et stort tap for forumet å miste Norbat, og jeg syns han fortjener en liten oppmerksomhet for innsatsen.

keep up the good work! :)

 

(det er sikkert mange flere som fortjener nominasjon, men jeg gidder ikke nominere noen bare for å nominere noen, det får noen andre ta seg av :p)

Endret av hernil
Lenke til kommentar

De fleste Mods og Admins fortjener selvfølgelig en velfortjent oppmerksomhet, men de har liksom fått sin grønne (noen røde) 't-skjorte' og de er jo på en måte ansatte og får kanskje sin oppmerksomhet i form at et gedigent julebord senere... :p

 

Av de brukerene jeg har bitt meg merke i, og som alle fortjener en t-skjorte, så blir det til at jeg ønsker å nominere PencilCase. Ikke at jeg egentlig vet hvor hjelpsom han/hun har vært, men fordi vedkommende får meg til å humre litt av gode poeng og setninger i mange innlegg. Og dessuten klarer å holde en diskusjon i gang på en rimelig saklig måte. Kan bli t-skjorte av det. :fun:

Endret av norbat
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg vil gjerne nominere Hyrlen. En kunnskapsrik og seriøs bruker som tåler en krass diskusjon og som regel er veldig saklig. Vi har hatt våre uoverenstemmelser, men det er helt naturlig med tanke på våre fotballmessige overbevisninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...