Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Noen som forteller meg hvilken overgang jeg trenger? fra ?" til 2.5" jack eller?

Du trenger overgang hvis du har den første versjonen.

Det er fra 3,5 til 3,5mm... :p iPhone-kontakten er dypere enn de andre så enten får du kjøpt en overgang på Ebay for noen få kroner eller så må du fram med en kniv og kutte av litt på ledningen.

Jeg ville kjøpt noe slikt som denne. Den koster ikke mer enn 15 kr. inkl. frakt. :)

 

 

du trenger en helt standard hannkjønn-hankjønn jack kabel som koster 40 kroner... Ikke kjøp noe adapterpiss.. Det eneste man må klippe av er litt gummi ytterst på ledningen fordi ledningen ikke passer ned i hullet.. dette merker du med en gang og er gjort på 30 sek.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke har råd til en 40 kroners adapter er det noe feil.. men nok om det.

Er da mye bedre å ha en "good looking" adapter, enn en oppskjært jack kabel som ser helt forjævlig ut. Og hva med headset som har sideveis plugg da?...

 

 

Hva faen skal man med adapter når man ikke trenger det? Det er jo helt bortkastede penger!! Og en oppskjært jack kabel ser ikke jævlig ut. Virker ikke som om du har gjort det selv.

Lenke til kommentar

I forbindelse med kjøp av iphone imorgen må jeg portere fra Tele2 til Netcom( bindingen til Tele2 er utløpt).

 

Nedtur da jeg ble klar over at porteringen medfører at jeg ikke kan ringe fra Iphone før porteringen er gjennomført, og det tar 10-14 dager!! Trodde slikt var forhistorie, og at det ordnet seg med ett tastetrykk i butikken imorgen...

 

Vil dette medføre at jeg ikke kan begynne å bruke noen av funksjonene på Iphone før porteringen er gjennomført??

 

Noen som vet!?

Lenke til kommentar
I forbindelse med kjøp av iphone imorgen må jeg portere fra Tele2 til Netcom( bindingen til Tele2 er utløpt).

 

Nedtur da jeg ble klar over at porteringen medfører at jeg ikke kan ringe fra Iphone før porteringen er gjennomført, og det tar 10-14 dager!! Trodde slikt var forhistorie, og at det ordnet seg med ett tastetrykk i butikken imorgen...

 

Vil dette medføre at jeg ikke kan begynne å bruke noen av funksjonene på Iphone før porteringen er gjennomført??

 

Noen som vet!?

 

Har samme dilemma selv. Kanskje det er mulig å få ett nytt nummer i morgen og så starte portering av mitt nåværende nummer og da om 14 dager skifte over? Bare ha viderekobling fra det gamle nummeret mens man venter.

Endret av dredg
Lenke til kommentar
I forbindelse med kjøp av iphone imorgen må jeg portere fra Tele2 til Netcom( bindingen til Tele2 er utløpt).

 

Nedtur da jeg ble klar over at porteringen medfører at jeg ikke kan ringe fra Iphone før porteringen er gjennomført, og det tar 10-14 dager!! Trodde slikt var forhistorie, og at det ordnet seg med ett tastetrykk i butikken imorgen...

 

Vil dette medføre at jeg ikke kan begynne å bruke noen av funksjonene på Iphone før porteringen er gjennomført??

 

Noen som vet!?

 

Har samme dilemma selv. Kanskje det er mulig å få ett nytt nummer i morgen og så starte portering av mitt nåværende nummer og da om 14 dager skifte over? Bare ha viderekobling fra det gamle nummeret mens man venter.

 

 

Ifølge Netcom som jeg snakket med nå vil ett nytt(midlertidig nummer) være knyttet/låst til iPhone, slik at det ikke går an å sette i det gamle sim-kortet etter portering....

Tidenes nedtur!

Lenke til kommentar
Ifølge Netcom som jeg snakket med nå vil ett nytt(midlertidig nummer) være knyttet/låst til iPhone, slik at det ikke går an å sette i det gamle sim-kortet etter portering....

Tidenes nedtur!

 

Faen så vanskelig det skal være ass. Nei da blir det nytt nummer i morgen for så å si det opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...