Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ikke heeelt vitsen med sånn case til iPhonen, om du ikke mister den i bakken hele tiden.

Hatt min en stund nå uten noe beskyttelse rundt, ikke en ripe. Bare noen små på metallringen rundt ( Noe du knapt legger merke til )

 

Gjennom jobben, går jeg ofte med skruer og spikrer i lommene, samt at jeg er en jævel til og miste ting. Så føre var prinsippes føres her :) Og den kostet bare 200NOK elns, så det var da ikke all verden. Ser bra ut gjør den også.

Lenke til kommentar

Telebutikken...

 

 

 

iPhone kommer for salg 11. juli. Telefonen blir tilgjengelig på netcom.no, via NetComs Kundesenter og utvalgte Telebutikken-utsalgssteder i disse byene:

  • Bergen
  • Bodø
  • Drammen
  • Fredrikstad
  • Kristiansand
  • Oslo
  • Sandnes/Stavanger
  • Sandvika
  • Skien
  • Tromsø
  • Trondheim
  • Tønsberg
  • Ålesund

 

Endret av CissaM
Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt det på iTalk abonomangene,

''Data (MB) 100 250 1000''

Hva betyr det?

 

Det billigste abonementet har 100MB gratis, det neste 250MB gratis, det siste 1000MB gratis.

Ja =p Jeg skjønnte det =P Men hva kan du bruke den dataen til? Er det 3G?

Lenke til kommentar

Min 1 gen er splitter ny :D

 

Folk klager fortsatt på GPS greia, hvor sabla vanskelig er det å forstå at man kan få GPS på 1 gen også!!!

 

Dess har den allerede en form for GPS installert...

Et firma som jeg ikke husker navn på som kjører rundt i biler som sporer opp alle trådløse internett - disse blir registrert av datamaskiner i bilene og kombinert med GPS data.

Når du bruker Locate me finner den deg på GSM data kombinert med Trådløse nett som gir det en ganske eksakt posisjon - oppdaterte kart finner du i hvær nye Firmware - tror du meg ikke?

Google it!!!

 

Så det på WWDC 2007 i går...

Endret av Ban-One
Lenke til kommentar
JIPPI :)

Da var min iPhone godkjennt gjennom tollen i USA, og ligger i Florida klar for sending :) Da har jeg den sikkert om en uke ca :) Dette var gladnyhet, gleder meg som en liten unge :p Har allerede kjpt meg veske til den ;) Kjøpte denne veska: Veska i hvit :) Det blir bra.

 

Litt optimist der er jeg redd. :(

 

Min ankom Norge 30.06, men har fortsatt ikke blitt videresendt fra tollen. "Til tollager" og "Ankommet Lager" er det siste jeg får opp når jeg sporer den. Har ringt de, og de sier at de jobber med saken, men at det er MANGE som kjøper fra utlandet og nå som det i tillegg er ferie så tar det enda lengre tid. Så 14 dager er nok mer rimelig å forvente. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...