Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

jeg spør ikke om hva som er nytt med 2.0, men hva er så jævla bra at det er nødvendig å oppgradere? hva er så positivt?

 

Forresten.. Hele min installer har klikka... Når jeg går inn i den får jeg bare en blank skjerm (ikke helt blank, men sånn at installer loader) så går den ut av det igjen.. What to do?

 

2.0 er for mange ikke nødvendig. Men for mange igjen nødvendig, det kommer litt på hvordan du bruker telefonen, for min del har jeg ventet på exchange da jeg bruker mobilen mye i jobben er avhengig av å få mailen direkte på telefonen. Det er det eneste jeg har savnet med iPhone.

 

Når det gjelder problemet ditt med installer hadde jeg brukt www.mac1.no forumet for å søke litt, der finner du mye bra, men søk for all del før du lager en ny post.

Det er ikke nødvendig, men litt moro. Personlig gleder jeg meg til AppStore og litt "skikkelige programmer".

Og bedre støtte for norsk og Norge generelt er jo greit. :)

Endret av :--{D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg spør ikke om hva som er nytt med 2.0, men hva er så jævla bra at det er nødvendig å oppgradere? hva er så positivt?

 

Forresten.. Hele min installer har klikka... Når jeg går inn i den får jeg bare en blank skjerm (ikke helt blank, men sånn at installer loader) så går den ut av det igjen.. What to do?

 

2.0 er for mange ikke nødvendig. Men for mange igjen nødvendig, det kommer litt på hvordan du bruker telefonen, for min del har jeg ventet på exchange da jeg bruker mobilen mye i jobben er avhengig av å få mailen direkte på telefonen. Det er det eneste jeg har savnet med iPhone.

 

Når det gjelder problemet ditt med installer hadde jeg brukt www.mac1.no forumet for å søke litt, der finner du mye bra, men søk for all del før du lager en ny post.

Det er ikke nødvendig, men litt moro. Personlig gleder jeg meg til AppStore og litt "skikkelige programmer".

Og bedre støtte for norsk og Norge generelt er jo greit. :)

Enig!! :D

 

Allerede lastet ned noen av gratisprogrammene...venter i fred og harmoni på opplåst 2.0

Lenke til kommentar

Da har jeg ENDELIG fått min iPhone :)

Og den er super.

 

Men det er ett par ting jeg sliter litt med, får ikke ÆØÅ når jeg skriver SMS, har lagt inn siste språkpakke 1.1.4 elns? Samtidig lurer jeg på hvordan jeg får SIM kort kontaktene inn i kontaktlisten. Også hvordan jeg kan slette iknoer fra "skrivebordet".

 

På forhond takk for svar :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvordan får jeg ikonene til å slutte å skjelve igjen?

 

Edit: Tar på låsen...

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...