Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Yay!

 

11.07.08 17.22 VIDERESENDT 0024 OSLO

11.07.08 17.19 VIDERESENDT TIL MOTTAKER 0024 OSLO

11.07.08 11.32 TIL TOLLVURDERING 0024 OSLO

11.07.08 11.32 ANKOMMET MOTTAKERLANDET 0024 OSLO

02.07.08 19.18 SENDT FRA AVSENDERLANDET 9999 INGEN NY POSTADRESSE

02.07.08 19.13 SENDT FRA AVSENDERLANDET 9999 INGEN NY POSTADRESSE

01.07.08 16.24 INNHENTET 9999 INGEN NY POSTADRESSE

 

Den kjem då snart..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var og hentet min 3G oppe hos Netcom i dag tidlig. Fin telefon, litt synd at nummeret mitt ikke porteres før 22. juli.

Fikk heldigvis aktivert den ved å låne simkortet til en kamerat, så alt bortsett fra telefunksjoner fungerer ypperlig.

 

Nå skal jeg kjøpe og teste super monkey ball

Lenke til kommentar
Var og hentet min 3G oppe hos Netcom i dag tidlig. Fin telefon, litt synd at nummeret mitt ikke porteres før 22. juli.

Fikk heldigvis aktivert den ved å låne simkortet til en kamerat, så alt bortsett fra telefunksjoner fungerer ypperlig.

 

Nå skal jeg kjøpe og teste super monkey ball

Ja! :D

 

Super Monkey Ball ser genialt ut!

Lenke til kommentar
Har ikke blitt registrert at min har blitt sendt en gang. Forbanna dritt :(

Han jeg kjøpte den fra på Ebay svarer ikke heller. Weeee

 

Synd når sånne ting skjer, men virker som du har blitt lurt gitt.

Jeg kjøpte også en iphone fra ebay, som aldri kom.

Ettersom jeg betalte med paypal, var ikke dette noe problem, og jeg fikk igjen alle pengene mine :D

 

Bestilte en ny fra apple store, og den funker utmerket den dag i dag :cool:

Lenke til kommentar

jeg spør ikke om hva som er nytt med 2.0, men hva er så jævla bra at det er nødvendig å oppgradere? hva er så positivt?

 

Forresten.. Hele min installer har klikka... Når jeg går inn i den får jeg bare en blank skjerm (ikke helt blank, men sånn at installer loader) så går den ut av det igjen.. What to do?

Lenke til kommentar

Jeg satt og leste på VGnett nå nettop.

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=193666

- I stedet ber butikkansatte kundene om å gå hjem og gjøre aktiveringen hjemme ved å koble telefonene til sine egne PC-er, forklarer Coe.

 

Betyr det at flere kunder kunne gå hjem med et uaktivert abbonement, for å så hacke telefonen, eller vente til det kommer hack, og derfor få en iPhone 3G helt ned til 1 krone uten binding eller simkortsperre?

 

EDIT: URL linker nå til den riktige artikkelen. ;)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Det gjorde heller ikke vanlig iPhone. Spørsmålet er vel om abbonementet blir aktivert uansett om man aktiverer telefonen i iTunes eller ikke. Det var jo det som var forskjellig med iPhone 3G og den gamle iPhone. iPhone 3G måtte man aktivere i butikkene, for å ikke overgå aktiveringsprosessen med hacker eller lignende.

 

Når Telebutikken sender hjem kunder som har kjøpt telefonen, men ikke aktivert den i butikken enda, lurer jeg på om de kan vente til det kommer en hack til 2.0, for å så bruke den uten binding med sitt gamle abbonement/simkort, og uten å måtte betale for abbonementet i 12 måneder, eller avslutningsgebyr.

 

EDIT: Holder ikke personen i bildet fra filmklippet i denne linken bare en vanlig iPhone? Baksiden er i hvertfall grå.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Kjøpte meg iPhone 16GB (gammel versjon) for fire dager siden, unlocket med iPlus og den virket kjempefint. Men her for to dager siden sluttet plutselig alle tele- og wifi-nett å virke, og jeg fikk meldingen;

 

"Må repareres. iPhone kan ikke starte eller motta samtaler. www.apple.no/support."

 

Jeg har netcom-nett med Tele2, og jeg har prøvd det meste med å bytte sim og skru av/på etc.

 

Er det noen som vet hvordan man fikser dette?

 

PS: Når man skal "Gjenopprette" iPhone med iTunes, må man først tilbakestille alle unlockings-modifikasjoner, slik at iTunes ikke skjønner at man har hacket iPhone og dreper den?

 

På forhånd takk.

 

-Anders

Lenke til kommentar
jeg spør ikke om hva som er nytt med 2.0, men hva er så jævla bra at det er nødvendig å oppgradere? hva er så positivt?

 

Forresten.. Hele min installer har klikka... Når jeg går inn i den får jeg bare en blank skjerm (ikke helt blank, men sånn at installer loader) så går den ut av det igjen.. What to do?

 

2.0 er for mange ikke nødvendig. Men for mange igjen nødvendig, det kommer litt på hvordan du bruker telefonen, for min del har jeg ventet på exchange da jeg bruker mobilen mye i jobben er avhengig av å få mailen direkte på telefonen. Det er det eneste jeg har savnet med iPhone.

 

Når det gjelder problemet ditt med installer hadde jeg brukt www.mac1.no forumet for å søke litt, der finner du mye bra, men søk for all del før du lager en ny post.

Lenke til kommentar
Tror det skal gå, han har jo solgt drit mye på Ebay før. Den eneste dårlige feedbacken han har fått, er at han ikke svarer på mails osv, noe som tydligvis stemmer^^

Betalte med Paypal jeg også, så jeg venter ei uke til. Skjer det ikke noe mer, må jeg vel gjøre noe.

Han vil tydligvis ikke ha så mye kontakt - prøv og nå frem til han med ett spørsmål - TrackingNummeret.

 

Da har du det du trenger og vet alltid hvor telefonen er...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...